Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetyksestä: Miksi vauva tekee näin?

Vierailija
07.11.2009 |

Huolii enää vain vasemman rinnan. Jos yritän tarjota toista, nappaa hetkeksi kiinni, sitten katsoo minua järkyttyneenä ja alkaa huutamaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jos sieltä ei enää tule maitoa...

Vierailija
2/5 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasen se lempitissi. Annoin välillä pimeässä huoneessa toista tissiä tai muuten yritin hämätä myös oikealle tissille. Esimerkiksi pyöräytin vauvan kainaloimetykseen jolloin luuli olevansa vasemmalla tissillä. Puristin aina "huonommasta" tissistä tarjolle maitotipan että oli heti mitä maistaa. Sinnikkkyys palkittiin sillä jonkin ajan kuluttua molemmat kelpasi yhtä lailla. Yritä jaksaa taistella vähän aikaa niin tilanne voi nopeasti muuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et meillä imetys oli muutenkin tosi vaikeaa mut lueskelin kaikki vinkit netistä ja soitteluin imetystukeen, ja se kannatti. Imetys loppui 14 kk:n iässä. Olen edelleen tosi onnellinen et jaksoin yrittää, mut nää onki niitä jokaisen henkilökohtaisia valintoja ja kaikki tilanteet on erilaisia.

Vierailija
4/5 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman päivän tyttö teki samalla tavalla - ei mielellään huolinut toista tissiä. Sitten alkoi taas kelvata molemmat. Eli voipi olla vain jotain ohimenevää.

Tai sitten tissistä tulee liian vähän / liian paljon maitoa... Muuta en äkkiseltään keksi...

Vierailija
5/5 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vauvoille huonommin kelpaava rinta herui hitaammin ja heikommin kuin toinen. Toisesta maito suihkusi heti.

Joitain kuukausia jaksoin huijata kainaloimetyksellä ja väsyneen vauvan imetyksellä silloin kun vauvat hylkivät tuota rintaa. Jonkin verran myös pumppasin varamaitoja siitä heikommasta rinnasta.

Esikoista imetin molemmista 5 kk, vain toisesta 7 kk ikään asti.

Kuopusta imetin molemmista 8 kk, vain toisesta 1,5 v (sitten itse päätin lopettaa hyvin sujuneen imetyksen).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi