Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsynyt äiti tarvii tsempitystä :(

Vierailija
07.11.2009 |

Meillä ei ole sairastettu kun vasta muutama päivä ja mä olen niin uupunut.

Lapset on tänään ollu niin energiaa täynnä ainakin nyt illalla ja hirvee riehuminen päällä. Tyttö jolla oli korkea kuume torstaina ja perjantainakin on edelleen hirveessä yskässä ja nuhassa mutta virtaa riittää silläkin. Ääni on alkanut satunnaisesti käheytymään sillä ja pelkään että koska se menee huonoks ja alkaa hengittää niillä apulihaksilla vai mikä hiton juttu sekin on. Mä yritän koko ajan ettiä jotain tietoo asioista täältä netistä ja olen ihan sekasin.

Voiko riehuva ja energinen lapsi edes olla kipee vaikka yskii aika pahasti ja on nuhanen. Pitkin iltaa käyn kuuntelemassa onko hengitys normaalia ja yöllä jos herään niin korva kiinni tytön naamaassa (sentään en kelloa laita soimaan).

Huolehdinko turhaan, ahdistaa tää sikainfluenssa nyt.

Meillä on myös terve (no hänkin yskii mutta vähemmän) 4v isoveli joka on ollut nyt myös kotona sairaan siskonsa seurana ja ei olla siis päästy ulos erityisesti niin ei ihmekkään et isompikin menee seiniä pitkin.

Mieskin on olemassa mutta tänäänkin se hävis puolilta päivin viihteelle kaverin kanssa.

Itte vaan alkaa olla aika puhki, ihan vaan henkisesti kun pelkään että tyttö ei vaan osaaa rauhottua.

Olen tehnyt tänään useammankin alotuksen mutta kukaan ei ole ottanut kantaa.

Voikun nyt päästäis tästä sairastelusta. Töissäkin pitäis käydä, asiat toki tärkeys järjestykseen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin me teemme kun alkavat kiipeillä seinillä

Kyllä voi olla kipeänä vaikka on virtaa vaikka muilla jakaa aina kun lääke on tehonnut kuumeeseen.

Vierailija
2/6 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin samoilla oireilla mentiin muutama päivä tällä viikolla ja ihan normaaliin tapaan jaksoi lapsi leikkiä eli en ollut huolestunut. En edes usko meidän tapauksessa olleen kyse SI:sta. Meillä yskä alkoi ma ja jatkuu vieläkin. Kuumetta ei ollut kuin kaksi päivää.

Kyllä se tyttö rauhoittuu jos keho vaatii. Ilmeisesti on kuitenkin niin hyvässä kunnossa, ettei vauhtia tarvi hiljentää. Älä huoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkää tuollaisille miehille! Paljonpa taitaa ukosta olla ap:llekin iloa...

Vierailija
4/6 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

antanut lääkettä, muuta kun sen antibiootin korvatulehdukseen.

Tänään kävin pojan kanssa kävelyllä ja kun tultiin pihalle otettiin tyttö hetkeksi mukaan siihen.

Huomenna vois kokeilla pidemmän aikaa, jos hänellä kuume nousee siitä niin ompahan sitten kunnon syy jäädä kotiin hoitamaan.

ap

Vierailija
5/6 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen meinannu antaa sitä kenkää. Sitten hän yrittää ja hän kyllä osallistuu aika hyvin kodinhoitoon ja ruoan laittoon mutta joskus haluaisin että hän lähtis lasten kanssa jonnekin ja viettäisi aikaa heidän kanssa mutta on se vaan niin vaikeeta.

ap

Vierailija
6/6 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla. Pelkkä tietoisuus että apua tulossa auttaa. Ainakin muo! Mulla myös lapsilla pysyy virrat päällä sairainakin! Tosipahassa tilanteessa kyllä rauhottuvat. Ja käy lääkärillä. Ei se haitaksi ole vaikka olisikin "turha" reissu. Ja herkkuja kaupasta kotiin itsellesi! Ukot on tollasia, kunnes niihin iskee tauti. Vaativat todellista paapomista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä