Partyn tuikkiva ja läpinäkyvä kippo, saako laittaa tavallisen tuikkukynttilän siihen?
Haluaisin, että kippo on läpinäkyvä ja tulisi nätimmin valo läpi mutta kestääkö partyn muovituikkivan "kippo" tavallisen kynttilän?
Kommentit (9)
Monta vuotta olen vaihtanut tavallisista tuikuista partyliten muovisiin.
se muovikippo sulaa lämpökynttilän kuumuudesta tuikkiva on parafiinia eikä kuumene niin kuumaksi kuin tuikut
tavallisesta tuikkukynttilästä se muovikippo. Itse olen käyttänyt useinkin siinä tavallista steariinituikkua ja palaa muuten loppuun siinä muovikipossa myös ne halvat kynttilät...
Tietty omalla vastuulla partyliten somisteisiin, kuten ne myyjät sanovat... ei oo koskaan menny somisteetkaan mulla rikki vaikka tavallisia kynttilöitä olen niissä polttanut ;D
todella usein, ja kerran on yksi muovikippo sulanut. Joten laitan vieläkin tuikkuja muovikippoon, mutta valvon normaalia tarkemmin.
Johan on ajat sitten sanottu että muovi voi palaa joten tuikut metallikippoihin ja palamattomasta materiaalista valmistettuun.
sitä muovikuppia, jossa kynttilä on tavallisen alumiinisen sijaan niin kyllä se kestää tavallisenkin tuikun.