Mies jäi yöksi töihin, ei oo vastannut puhelimeen..
Yritin soittaa illalla kello 20 (joka kerta kun jää yöksi töihin, sanoo lapsille hyvät yöt puhelimitse) ei vastannut, eikä ole vieläkään soittanut takaisin.. Pitäisikö suuttua vai huolestua? Ei kuulu hänen tyyliinsä, eikä varmasti nuku enää...
Kommentit (32)
tuu jatkaan tätä juttua että jää kesken niinku monet muutkin mielenkiintoset ketjut!
Kuulostaa pahalta. Miksi ihmeessä se tissuttelisi itsekseen eikä tulisi perheensä luo jos olisi puhtaat jauhot pussissa??
Ethän vain ap niele tuota miehen käytöstä tuollaisenaan.
Jos itse olisit ollut edellisen yön muhinoimassa vieraan miehen kanssa, tuskin tänään haluaisit olla ihan naamatusten nykyisesi kanssa. Jos hän vaikka huomaisi jotain. Muutenkin olisit ehkä omissa ajatuksissasi ja haluaisit vetäytyä yksinäisyyteen.
Ei nyt ilman syytä kannata pelätä miehen pettämistä, mutta kyllä uskomattoman luottavaisesti jotkut suhtautuvat puolisoidensa touhuihin. No, jos itsekin hyväksyy sen, että toinen ei ole uskollinen, niin mitäs sitä tonkimaan.
tapaa jäädä työpaikalle YÖKSI? Ei kai me missään japanissa useimmat eletä, ihmisillä on yleensä sängyt vain kotona ja paikka, johon lähdetään lepäämään, vaikka myöhään töissä joskus menisikin.
.. kuksimassa jo pitempmän aikaa. Myös naapurimme rouva on saanut siemenlähetyksiä!
Painii laskujen kanssa, keikkuu konkurssiuhkan rajoilla. Tossa se nyt on eikä muuta sanottavaa ole kuin että sorry, puhelin oli äänettömällä kun ei jaksanutvastailla kiukkuisille asiakkaille. Kun kysyin miksi ei aamullakaan soittanut, ei osannut vastata, on vaan ihan surkean näköisenä. Ota tosta nyt selvää...
ap
jos mies ei ikinä ennen oo tehnyt noista niin jotainhan tossa täytyy olla takana!! Sitä en sano etä onko se toinen nainen vai mikä, mutta ei voi olla noin, että ihan pokkana vaan väittää että oho kännykkä oli äänettömällä!!
kait sä nyt itsekin tajuat, että sais olla meko suuri juttu kyseessä että esim. sinä itse et toivottaisikan lapsille hyvää yötä jos kerrat olet niin AINA muulloin tehnyt!!
Mietipä nyt hetki ap...ja luulen ettet voi itsekään nyt luottaa vaan miehes sanaa, valitettavasti:(
ja ei tuo edes selittele, eikä puolustele. Halas vaan ja sanoi että sori nyt et tuotin pahaa mieltä. Oon hämilläni, miten edetä kun en tiedä mistä syyttää.Vaikea kysellä kun toinen on sulkeutunut.
kyllä meillä mies puhuu työpaineet kotona
olisin erittäin huolestunut. Oletko yrittänyt soittaa uudelleen?
On soittanut aina itse ja on tosi pettynyt jos lapset ehtii nukahtaa ilman hyvä yön toivotusta. Aamulla myös soittaa heti ja ilmoittaa koska tulee, tarviiko jotain kaupasta tms...
Taisi suuttua siitä kun kiukuttelin että juovat kuitenkin siellä työkaverin kanssa, vaikka tiesin että raatavat niska limassa. Mutta ei kai tollanen kiukuttelu nyt anna aihetta tähän??
a
Ja laita tekstari, jossa kerrot olevasi huolissasi. Onko tyäkavereita, joilta voisit kysellä? Itse olisin tosi huolissani, mutta olenkin tällainen huolehtija-tyyppi.
Koska hänen pitäisi tulla kotiin?
tuskin pettää, juuri pari päivää sitten kertoi miten ei ikinä pettäisi koska ei haluaisi menettää mua ja perhettä, ja pyysi mua lupaamaan saman. lupasin, tietty..
ap
haluaa naida useampaan kertaan,niin kyllä kestää.
tuskin pettää, juuri pari päivää sitten kertoi miten ei ikinä pettäisi koska ei haluaisi menettää mua ja perhettä, ja pyysi mua lupaamaan saman. lupasin, tietty..
ap
Toihan on selvääkin selvempi merkki vieraissa käymisestä =))). Näin saadaan tyhmät av-mammat uskomaan, että eihän meidän matti kun se oikein sanoi sen ääneen!
juuri tuo,että hän on puhunut asiasta juuri,ja vannottanut sinulla samaa,kertoo juuri sen,että hänellä on toinen.
URPO.
Näitä samanlaisia aloituksia on joka viikko...
Ja hitsi, sit on pettänyt jo 5 vuotta, kun tota se on hokenut koko suhteen ajan. Opa valaiseva keskustelu!
ap
Ja hitsi, sit on pettänyt jo 5 vuotta, kun tota se on hokenut koko suhteen ajan.
ap
epävarmalta itsestään tämä sinun miehesi. Kuinka jaksat tuollaista?? Siis olettaen, että olette aikuisia ihmisiä ettekä mitään teinejä...
tuolla se on tallissa korjaamassa harrasteautoa, saa nähdäjääkötäksi yöksi sinne. En tiedä mitä sanoisin kun tulee.... Mainitsi vaan jotain työpaineista, eli ilmeisesti tissuttelee siellä itsekseen.