Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kehitysmaa- ongelmia

Vierailija
06.11.2009 |

kattelen just Nenäpäiväohjelmaa, hyvä teema, mutta tulee mieleen, että kuinka paljon MIEHET ja Islam/sairas perinne aiheuttavat suuren osan kehitysmaiden kärsimyksistä. Mieht afrikassa raiskaavat sutuua lapsia ja naisia, eivät ole kiinnostuneet työstä. Ompelevat naisten vitut umpeen aiheuttaen synnytyskuolemia. Levittävät aidsia jne jne. Ja nämä perkeleet tulevat sitten huipuksi meille turvaa hakemaan.! Olen olen suomalainen mies, työskentelen maahanmuutajien parissa!... miettikää?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheuttavat suuren osan ongelmista. Epäilen, että työskenteletkö maahanmuuttajien parissa. Naisten/tyttöjen ympärileikkauksia suorittavat etupäässä naiset. Monissa kylissä isät saattavat kieltää tyttäriensä ympärileikkauksen mutta joku suvun vanhemmista naisista sen suorittaa. Toiseksi islam ei sitä käske tekemään. Sitä saatetaan perustella islamilla, mutta tekevätkö esim Pakistanissa, indonesiassa islamilaiset ympärileikkauksia? vastaavasti esim Egyptissä on vielä viime vuosina myös kristityt suorittaneet näitä silpomisia, samoin jossain Afrikan maisa animistit niitä suorittavat. Tämä silpominen on vanhempaa perua kuin islam tai kristinusko.

Ja minua kiinnostaa tietää, miten ei kukaan afrikkalainen mies mielestäsi ole kiinnostunut työstä? Tuntemani afrikkalaiset miehet, tekevät mitä vain, kunhan saavat siitä rehellisen elannon. tekevät myös kotitöitä kotona, niin että tavallista suomalaista miestä huimaa.

Vierailija
2/3 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et tunne tilannetta tuon tarkemmin.

Suurin osa Afrikan maista, joista ongelmia on, EIVÄT ole islaminuskoisia maita. Suurin osa kehitysmaiden ongelmista juontaa juurensa siirtomaa-ajalta, sekä siitä tosiasiasta, että MIEHET päättävät miten "maa makaa". Kyse ei edes ole uskonnosta tai perinteistä, vaan KOULUTTAMATTOMUUDESTA, erityisesti NAISTEN. Mitä taas tulee tuohon "vitun umpeen ompelusta", sitä tehdään myös ns. kristityissä maissa, ja mikä pahinta, NAISET sitä vaativat tyttärilleen.

Nämä "perkelee" pysyisivät kyllä kotimaissaan, mikäli ongelmat näissä maissa saataisiin ratkottua. Nenä-päivä on yksi tapa poistaa pakolaisuuden syitä. Mikä siis ratkaisuksi? Koulutetaan kehitysmaiden naisia, rahoitetaan yleensäkin koulutusta eri tasoilla, perustetaan "naisten pankkeja".

Sääli, jos maahanmuuttajien parissa työskentelevä ei näe metsää puilta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asia on niin, etteivät naiset määrää kehitysmaissa, vaan MIEHET, MIEHET!! MIEHET!! NÄitten kalloon pitäis takoa joka hyvällä TAI pahalla mieten naisia ja lapsia kohdellaan! ( lapsia ei saisi mielellään raiskata). älkää mulle opettako, miten mamutyötä tehdään, olen nähnyt näitä juttuja 10 vuotta! -terveisin ketjun aloittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi