Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Sairaanhoitajille...

Vierailija
06.11.2009 |

Jos lapsesi sairastuisi sikainfluenssaan tai jos epidemia äityisi niin pahaksi, että päiväkodit olisivat kiinni (myös varahoitopaikat), niin kuka hoitaisi lapsesi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään mahti maailmassa ei mene lasteni edelle.

Vierailija
2/6 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai? kukas muukaan??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitamassa sairasta lastani, vuorotellen mieheni kanssa joka myös hoitoalalla. Myös lasten isoäiti joka eläkkeellä varmaan pystyisi auttamaan.

Vierailija
4/6 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin hoitoalalla ja paljon tuttuja sairaanhoitajia, ja melkein 100% heille on itsestäänselvää, että hoitavat lapsen itse. Miesvaltaisilla aloilla työskentelevät siipat eivät suostu.

Vierailija
5/6 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta johtuu siitä että inhoan työpaikkaani ja olen sieltä pois aina kun voin. Mieheni hoitaa ehkä kolmasosan poissaoloista (meillä on neljä lasta eli niitä päiviäkin kertyy aika paljon). Haluaisi olla enemmän ja miehen on helpompikin jäädä koska saa olla omalla ilmoituksella pois 3 päivää, minun täytyy toimittaa todistus lapsen sairaudesta.

Vierailija
6/6 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin sairas, esim. korkea kuume, niin ehkä haluaisin hoitaa itse, koska jotenkin luotan itseeni enemmän, ja en osaisi töissä keskittyä töihini siinää tilanteessa. Mieheni on ihan järkevä ja osaa hoitaa lapsia, mutta silti hän on "vain" mies...