musta on suorastaan järkyttävää kun lapsille opetetaan
Kommentit (8)
Mua ei ainakaan ole ikinä peloteltu. Missä te ootte oikein kasvaneet jos teitä on uhkailtu helvetillä? :o Jumalan sanoma on rakkaus, ei pelko. T: ei ap.
ja hyvä niin sillä sen ansiosta tulin uskoon. En oikeasti tajunnut sitä ennen että olin menossa kadotukseen ilman Jeesusta. Sehän on totuus, ei sitä kaunistella tarvitse. Nyt en puhu pikkulapsista, joiden uskon pääsevän taivaaseen siksi että ovat lapsia, vaan isommista joilla on jo omaa tahtoa.
Onko väliä opetetaanko kristittyjen jumalasta vai hindujen jumalista? Kelpaako vain jumala, mihin itse uskot, vaikka olet vähemmistönä?
muuten kuin jonkin yliluonnollisen olion kautta?
kaikki vanhemmat usko jumaliin?
Haluatko keskustella asiasta, provoiletko vai huuteletko muuten vain puskista?
Me ei oltaisi opetettu lapsille Jumalan olemassaolosta yhtään mitään. Oltaisiin annettu heille ilomielin vapaus päättää itse täysin puhtaalta pohjalta. Mutta sitten uskovaisten propaganda kävi sen verran voimakkaaksi (mm. peloteltiin helvetillä), että meidän oli pakko kertoa lapselle oma näkökulmamme asiaan. Lapsi vaikutti helpottuneelta, että hänen ei tarvitse uskoa kaikkeen, mihin muut uskoo. On kai ateisti syntyään. :)
Tosin kyllä mun lapset saa niitä satujakin kuunnella, ei se heitä satuta, mutta olen kertonut, että raamattukin on eräänlainen satukirja.
pelotellaan uskomaan jumaliin.
Aikuiset saavat uskoa jumalaan, mutta lapset eivät saa uskoa joulupukkiin.