Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UFF:in toiminta päivänvaloon Silminnäkijässä

Vierailija
06.11.2009 |

En tiedä joko joku on tehnyt tästä aloituksen, mutta eilen tuli uusinta maanantaisesta(?) Silminnäkijästä, jossa kaivettiin päivänvaloon UFF:in taustoja. Olisihan se pitänyt arvata, että ei sillä tuotolla kehitysmaita auteta kuin nimellisesti. Rahat menevät harvojen johtajien taskuun. Enpä enää vie vaatteita UFF:in laatikkoon, enkä liion siellä asioi!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lahjoita sinne mitään. Kohteeni on Pelastusarmeija.

Vierailija
2/8 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen tosiaan jo joskus 90-luvun alussa lukeneeni ihan samaa. Lehdessä jopa väitettiin, että osa rahoista menee sissien tukemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi olen kantanut ja kannan edelleenkin kaiken pelastusarmeijalle.

Vierailija
4/8 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastusarmeijan olevan synnitön tässä asiassa???

Itse olen päässyt tutustumaan ko. "firman" toimintaan eräässä kehitysmaassa, enkä tasan tarkaan antaisi heille senttiäkään!

Pelastusarmeija toiminnasta hyötyy vain kuulumalla itse heihin (=uskonnon ja "aatteen" pakkosyöttöä), ja jos et kuulu, saat vain "almuja". Lisäksi seläntäkana morkaavat avuntarvitsijoita... Todella siis pyyteetöntä toimintaa.

Vierailija
5/8 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tutustunut heidän toimintaansa, mutta voisin kuvitella, että on parempi kuin UFF.

Vierailija
6/8 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän SPR;nkin tuloista suurinosa menee organisaation pyörittämiseen. Jos yhden kansainvälisen kokouksen hinta on 30 miljoonaa dollaria (aikoinaan tullut dogumenttia aiheesta)niin kyllä siinä saa mummelit purkkiin laittaa rahaa.

Vierailija
7/8 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastusarmeijan olevan synnitön tässä asiassa???

Itse olen päässyt tutustumaan ko. "firman" toimintaan eräässä kehitysmaassa, enkä tasan tarkaan antaisi heille senttiäkään!

Pelastusarmeija toiminnasta hyötyy vain kuulumalla itse heihin (=uskonnon ja "aatteen" pakkosyöttöä), ja jos et kuulu, saat vain "almuja". Lisäksi seläntäkana morkaavat avuntarvitsijoita... Todella siis pyyteetöntä toimintaa.

Auttaahan Pelastusarmeija myös suomen vähäosaisia, esim. ruokakassien jako, jouluruokailut, lahjakortit kauppaan, vaatteiden jakoa tarvitseville. En tunne sen enempää ko. organisaatiota, mutta se tuntuu luotettavalta ja maanläheiseltä. Ja tunnen ihmisiä, jotka ovat sieltä em. apua saaneet.

Vierailija
8/8 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhoja lastenvaatteita, enkä jaksa niitä kirpparille tai raaski roskiinkaan laittaa. Saapahan joku kuitenkin siitä vaatetta päälleen.