Oletteko saaneet clomi kaksosia?
Elikkäs täällä nyt sitten odotetaan ekaa clomikiertoa alkavaksi, ja jännittää? En ovuloi kuulmemma ollenkaan, ja kierrossa on 11 pv heittoja ja vuodot jotain aivan kamalia, laadultaan määrältään sekä kivuiltaan. Minulle määrättiin 4 clomikuuria, eli ja jos kierto ei asetu 32 päivään, täytyy 1. clomikierron jälkeen syödä 2tabua/pv. Ei seurantaa? Gyne sanoi, että monikkoraskausriski siis on. Nyt kiinnostaakin, onko teitä, jotka clomikiertojen myötä olette saaneet kaksoset/kolmoset? Entä miten clomit teihin vaikuttivat, oireita? Tuntuu uskomattomalta, että itse on nyt mukana näissä lapsettomuushoitokuvioissa, vaikkakin ihan alkutekijöissä, mutta kuitenkin. Jos ei nuo 4 clomikiertoa tuota tulosta, aika lapsettomuuspolille sitten.
Kommentit (2)
Miten mä tulinkin avanneeksi tämän pinon, vaikkei asia mua koske ollenkaan! Miten hienoja uutisia mun vanhat silmäni näkevätkään! Tosi ihanaa, että siellä on oikein tuplapullat uunissa! Täällä on peukut ja varpaat ja kaikki muutkin ruumiinosat ristissä, että kaikki menisi nyt hienosti! :)
Killa
Mulla nää ei nyt oo ihan perus clomiraskauksia, kun kuitenkin mukana on ollut myös hcg pistokset ja inssit, mutta...
Ekassa raskaudessa yksi nyt puolitoistavuotias tyttö.
Toka raskaus päättyi keskeytykseen sikiön vakavan kehityshäiriön vuoksi.
Ja nyt kolmannella kerralla odotetaan kaksosia rv7+1. Ovat selkeästi erimunaiset eli molemmat ultrassa näkyneet follit hedelmöittyivät.
T. Yksis