Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äiti otti keskimmäisen lapsen pois hoidosta

Vierailija
06.11.2009 |

alkoi pelätä sikainfluenssatautia---oli kuulemma helppo valinta kun oli itse vauvan kanssa kotona muutenkin---huhhuh--kuinkahan selviää nyt kahden kanssa kotona

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nyt kahden lapsen kanssa voisi kotona pärjätä? Voi kauheaa!

Miksi teette paljon lapsia, jos ette pärjää niiden kanssa! Onko ne viikonloppuisinkin hoidossa kun kotona ei pärjätä kaikkien lasten kanssa?

Vierailija
2/5 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpi on tossa tyhmempi yle joka tekee tosta uutisen vai se äiti joka kehtaa sanoa (lue myöntää) noin uutisissa?? Toi olis ollut uutisen arvoinen juttu jos siinä olis ollut kysessä sellainen työssäkäyvä äiti joka olis ottanut lapsensa pois hoidota. Mutta se että uutinen koskee jotain laiskaa mammaa joka ei viitsi hoitaa lapsiaan itse vaan laittaa ne hoitoon vaikka on itse kotona. Ihme että pystyy nyt joustamaan näin paljon että ottaa vallan kotiin hoitoon. Toivottavasti pärjäävät!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei teilläkään näytä olevan liieemmälti järkeä.

Mitä te tiedätte tuon perheen tilanteesta? vain yhden asian: äiti kotona kuopuksen kanssa. Se ei vielä riitä perusteeksi haukkumiselle kenellekään fiksulle.

No, onhan se kiva, että jotkut asiat ei muutu..kuten av-mammat.. :)

Vierailija
4/5 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähemmän päivähoidossa ;)

Vierailija
5/5 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on kotona-saatana tollasia velliperseäitejä suomi pullollaan---kersa virikkeessä päivät ku ei millään jakseta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi