Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB-Antti ja Antin kielitaito

Vierailija
05.11.2009 |

Olen vähän tyrmistyneenä seurannut BB:tä ja sitä kuinka huonosti fil.tohtori Antti puhuu englantia. Siis kyse ei todellakaan ole mistään ääntämisestä, vaan siitä että herra ei tosiaankaan osaa sanoa välillä edes yksinkertaisia lauseita. Olen aina kuvitellut että suomalainen yliopistomaailma kouluttaisi kielitaitoisia ihmisiä.

Hauskinta on että Antti antaa Tonille moitteita siitä (nimeämisen yhteydessä) että Tonin englannin taito on niin huono.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsyyn ei ilmeisesti vaadita englannin kielentaitoa. Luulen kuitenkin, että tämä tohtori-Antti on hyvä kielimies käytännössä eli tutustuessaan lähemmin naisen alapään anatomiaan.

Vierailija
2/6 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuota tasoahan se Antin englanti on - todella järkkyhuonoa. :(

(Antti siis yritti kysyä filippiiniläisvaihdokilta, josko tämä potee koti-ikävää.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastiko tuollaisella enklannilla voi olla tohtori. Minäkin puhuisin parempaa vaikka kirjoituksista on 22vuotta ja paljon ei muuhun kuin 4lk englanninläksyjen kuulusteluun ole kielitaitoa käytetty.

Vierailija
4/6 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kielellisesti lahjakkaita??

Mutta silti voi läpäistä kielet ja valmistua tohtoriksi. Ihan yhtä lailla kaikki eivät osaa esim. matematiikkaa, joku ei tajua äidinkielen kielioppia jne.

Vierailija
5/6 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös yliopistossa pitäisi olla joitain ulkomaisiakin teoksia tentittävänä. Tuskin vain suomenkielinen materiaali on tarpeeksi kattavaa. Tai sitten on saanut jonkun suomentamaan itselleen teokset/materiaalin?

Vierailija
6/6 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

englantia, ainakin tekstejä suht hyvin, mutta puheen tuottaminen on vaikeaa. Vähän niinkuin lukihäiriöinen, joka osaa ja ymmärtää kieltä, mutta lukemisessa ja varsinkin oikein kirjoituksessa ongelmia. Minäkin mielestäni ymmärrän suht hyvin englanninkielistä tekstiä, mutta puhun huonosti. Olen VTM ja muutamia englanninkiel. kirjoja tenttinyt. Huono kielitaito ei ainakaan perustutkintoa tehdessä ole välttämättä ongelma, ainakaan kaikissa aineissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi