Otitko influenssa rokotteen?
Kommentit (20)
Joo otin, kuuluu meidän työterveyspalveluihin.
Vierailija kirjoitti:
Kävin viikolla ottamassa apteekissa influenssarokotteen ja samalla 4 vuotta myöhässä olevan jäykkäkouristusrokotteen. Molemmat saman hintaiset, 49 € ja risat
Eikö jäykkäkouristusrokotteen saa ilmaiseksi julkiselta puolelta?
Itse otin sekä influenssa- että koronarokotteen, kun kuulun riskiryhmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin viikolla ottamassa apteekissa influenssarokotteen ja samalla 4 vuotta myöhässä olevan jäykkäkouristusrokotteen. Molemmat saman hintaiset, 49 € ja risat
Eikö jäykkäkouristusrokotteen saa ilmaiseksi julkiselta puolelta?
Itse otin sekä influenssa- että koronarokotteen, kun kuulun riskiryhmään.
Ensin pitää vakuuttaa hoitsu siitä, että rokote on aiheellinen ja vasta ehkä 4 viikon päästä pistetään.
Otin. Työnantaja kustansi (ei terveydenhoito-ala)
Otin viime viikolla. Ei tarvitse tuota itse maksaa niin johan sen käy ottamassa. Jossain uutisessa kuvittelen lukeneeni sen suojaavan myös koronalta ainakin hiukan.
Olen 66-vuotias ja en ole ottanut kyseistä rokotetta koskaan.
Otin, otan aina. Sairastin kerran keuhkokuumeen, sen jälkeen oon ollut erittäin varovainen noiden hengityselintautien kanssa.
En ole ottanut enkä tule koskaan otamaan näitä puoliväkisin tuputettavia rokotteita.
Flunssa tulee jos on tullakseen, en ole flunssia sairastanut koskaan.
71v
Flunssa ja influenssa on kaksi eri tautia, ei niitä voi verrata toisiinsa.
Pitää olla kyllä mieleltään sairas, joka menee noita ihmiskehoa tuhoavia myrkkypiikkejä ottamaan.
Mulla on pelimiesvälttely täysi rokotesarja. Ja happinaamari sekä kaasunaamari.
Vierailija kirjoitti:
Otin, otan aina. Sairastin kerran keuhkokuumeen, sen jälkeen oon ollut erittäin varovainen noiden hengityselintautien kanssa.
Minulla ei ole influenssassa ollut koskaan hengitystieoireita.
Räkätaudit on erikseen.
Keski-Suomessa on yleinen rokotus vasta parin viikon päästä. Olen menossa jonottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Täsmälleen sama juttu. Menin lääkäriin kun tuntui ettei ihan duuninkaan ole asiaa, ja passitti suoraan sairaalaan. Keuhkokuume se oli ja kesti kyllä koko tovin parantua. Sen jälkeen on tullut rokotukset hoidetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla kyllä mieleltään sairas, joka menee noita ihmiskehoa tuhoavia myrkkypiikkejä ottamaan.
No siinä taas tyylipuhdas asiantuntijalausunto elämänkoulupohjalta.