Mä olen niin tuohtunut tästä SI-rokotusaikataulujupakasta, että lähden politiikkaan!
Vinkkejä mistä aloittaa? Eka varmaan pitäisi selvittää oma puolue? :D
Mä olen tosiaan niin pettynyt oman kuntani toimintaan, että haluan lähteä vaikuttamaan asioihin. Miten pääsee politiikkaan mukaan? Siis taustajoukkoihin?
t:kärttyinen riskiryhmäläinen vailla rokotetta, kunnan rokoteaikataulu aivan syvältä
Kommentit (7)
Ei sinne politiikkaan taideta lähteä, vaan sinne tulee valituksi tai sitten ei.
Luitkohan viestiäni ;) Eli sinne poliittisiin taustajoukkoihin haluan, mukaan puoluetoimintaan, en tietenkään kuvittele suoraan tulevani valituksi vaaleissa johonkin, ihan tuntematon kuuluisuus kun olen :D
ap
vaikke kansanedustaja olisikaan. Itse asiassa aktiivisilla ja asiansa osaavilla rivijäsenillä saattaa olla hyvinkin paljon valtaa päätöksenteossa. Ei ne kansanedustajat niitä puolueohjelmia yksikseen laadi.
mikäköhän olisi mun puolue? Mä olen ihan pihalla. Äänestän kyllä aina.
hmmmmmmm
help?
ap
minulle-tänne-kaikki-heti-puolue ehkä olisi sopiva.
Osalle meistä on selvää mikä puolue on kyseessä, toiset sitten ovat ihan eri mieltä.
siellä on niiden "ohjelmat". Sitten vaan mukaan.
Äänestän sinua heti, jos olet aikaansaava, riippumaton, maalaisjärjellä ajatteleva, tavallisen ihmisen asialla.
Pitäis olla joku maailmanlaajuinen laki että tällaisen epidemian iskettyä lääkefirman on myytävä patentti toisille firmoille jotta lääkettä voi tarpeeksi nopeasti valmistaa ja toimittaa eri maihin.
ja sit tietty rokottajia ja systeemi mietittävä tehokkaaksi.
Media kans sekoittaa pakkaa aika huolella sekä huuhaa-innaset blogeineen
Kyllä on kunnasta kiinni! Kunta järjestää rokotukset.
Luepa tämä:
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/11/rokotustahti_poikii_kanteluita_11…