Muita joilla teetetään kohtuuton määrä töitä? :-(
Tai onko enää sellaisia työpaikkoja joilla EI teetettäisi?
Mulle iskettiin hirveät tehtävälistat eteen tässä yhtenä päivänä. Olen sellaisella alalla missä ei ole mitään "säädettyä" määrää töitä, vaan työnantaja voi vaatia ihan niin paljon kuin haluaa. Jos et pysty/jaksa/sinut halutaan muuten vaan ulos, niin arviointipisteet => palkka laskee.
Ja uusia tekijöitä löytyy, ja jengi vaihtuu...
Kommentit (7)
mutta itsepä olen työni valinnut. Pitää myös uskaltaa sanoa, jos työmäärä ei vastaa 40 tunnin viikottaista työaikaa.
että sanoisi jotain työmäärän epäsuhdasta 40 tuntiin nähden. Sitten pomo alkaa selittää (ja pistää liikkeelle huhua) että olet kai sitten liian hidas/perusteellinen/muuten epäsopiva tähän työhön. Mukava kiusaamiskeino muuten :-(
Ei kiusaamista/huonoa kohtelua tartte sietää. Aina voi lähteä. Ota ensiksi liittoon yhteyttä. Jos ei ole liittoa, heittäydy niin huonoksi työntekijäksi, että saat kenkää. Voit myös hakea saikkua. Oikein surkeassa tilanteessa sano itsesi irti, ilmoittaudu työkkäriin ja kerro työpaikan todellinen tilanne siellä. Työkkärissä ymmärretään kyllä, ettei epäinhimillisissä oloissa tarvitse työskennellä.
Aina on vaihtoehto.
vaihdoin toiseen työpaikkaan ja osa-aikaiseksi, koska olin niin uupunut. Palkka romahti, mutta ainakaan ei koko ajan tunnu siltä että saan ihan kohta sydärin.
Olin kolmannella sektorilla töissä.
ja olen muka osittaisella hoitovapaalla. ja paskat!