Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

näytätkö rumalta kun itket?

Vierailija
05.11.2009 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naytan AIVAN IHANALTA.

Vierailija
2/10 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole peilaillut samaan aikaan itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken kohtalokkaasti kaukaisuuteen katsoen ja kyynel valuu poskelle. Jos oikein kovasti itkettää, saatan kätkeä kasvoni käsiini, mutta itkun lirahduksen jälkeen olen taas entiselläni.

Olen vähän kuin Kauniiden ja Rohkeiden Brooke itkettyäni, mutta mulla on vaan kauniimmat kasvot. Se Brooke on kuitenkin aika perussettiä. Kuten esim. Satu Tuomisto ja Karita Tykkä.

Mutta mä olenkin kaikenkaikkiaan hyvännäköinen enkä mikään punanaamainen niistävä tursake.

Ja mun miehen kuukausitulot on nettona n. 9000 e-10.000 e/kk riippuen bonuksista.

Vierailija
4/10 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

prinsessat ei myöskään piere.

Vierailija
5/10 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä, silmät ja huulen ympärystä punoittaa kun kunnolla itken. Muutenkin naama kirjava.

Vierailija
6/10 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi vaisusti ja vaatimattomasti. Oikeastaan vaatimattomuus ainoastaan voittaa kauneuteni. Silmistä tulee pieniä pirskaleita kyyneliä, nenästä ei vuoda räkää laisinkaan. Naama ei ole turvonnut eikä punainen seuraavana päivänä. Kääks! Pois sellainen kauheus minusta!

Vierailija
7/10 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin silmät vettyvät ja punastuvat muutamassa sekunnissa. Nenä alkaa punoittaa myös hyvin pian.

Suu vääntyy kuin tuskasta ja silmistä alkaa tulvia kyyneliä. Kasvot muuttuvat nopeaan tahtiin punaisen läikikkäiksi.

Silmät ja kasvot punoittavat vielä pitkään itkun jälkeen ja usein seuraavana aamuna silmät ovat turvoksissa.

Vierailija
8/10 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmät turpoo ihan hirveisiin mittoihin...

Vierailija
9/10 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä saa sanaa suustani, ääntä ei vain tule, kimeää vinkunaa vain. Harmittaa, kun haittaa riitelyä ja hautajaispuheiden pitoa. Oon kateellinen ihmisille, jotka osaa puhua itkunsekaisella äänellä.

Vierailija
10/10 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kammottavalta :(