näytätkö rumalta kun itket?
Kommentit (10)
ole peilaillut samaan aikaan itseäni.
Itken kohtalokkaasti kaukaisuuteen katsoen ja kyynel valuu poskelle. Jos oikein kovasti itkettää, saatan kätkeä kasvoni käsiini, mutta itkun lirahduksen jälkeen olen taas entiselläni.
Olen vähän kuin Kauniiden ja Rohkeiden Brooke itkettyäni, mutta mulla on vaan kauniimmat kasvot. Se Brooke on kuitenkin aika perussettiä. Kuten esim. Satu Tuomisto ja Karita Tykkä.
Mutta mä olenkin kaikenkaikkiaan hyvännäköinen enkä mikään punanaamainen niistävä tursake.
Ja mun miehen kuukausitulot on nettona n. 9000 e-10.000 e/kk riippuen bonuksista.
Nenä, silmät ja huulen ympärystä punoittaa kun kunnolla itken. Muutenkin naama kirjava.
tosi vaisusti ja vaatimattomasti. Oikeastaan vaatimattomuus ainoastaan voittaa kauneuteni. Silmistä tulee pieniä pirskaleita kyyneliä, nenästä ei vuoda räkää laisinkaan. Naama ei ole turvonnut eikä punainen seuraavana päivänä. Kääks! Pois sellainen kauheus minusta!
Ensin silmät vettyvät ja punastuvat muutamassa sekunnissa. Nenä alkaa punoittaa myös hyvin pian.
Suu vääntyy kuin tuskasta ja silmistä alkaa tulvia kyyneliä. Kasvot muuttuvat nopeaan tahtiin punaisen läikikkäiksi.
Silmät ja kasvot punoittavat vielä pitkään itkun jälkeen ja usein seuraavana aamuna silmät ovat turvoksissa.
silmät turpoo ihan hirveisiin mittoihin...
enkä saa sanaa suustani, ääntä ei vain tule, kimeää vinkunaa vain. Harmittaa, kun haittaa riitelyä ja hautajaispuheiden pitoa. Oon kateellinen ihmisille, jotka osaa puhua itkunsekaisella äänellä.
naytan AIVAN IHANALTA.