Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

THL:n mukaan rokotusjärjestystä ei saa rikkoa. Miten sitten on mahdollista, että täällä

Vierailija
05.11.2009 |

on rokotettu jo muitakin kuin raskaanaolevia ja terveydenhoitohenkilöstöä, vaikka muiden rokotusajat ovat vasta ensi viikolla aikaisintaan?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saan rokotuksen maanantaina. Toivon, että jonkun av-mamman perusterve lapsi jää ilman rokotusta, koska minä sain.

Vierailija
22/25 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saan rokotuksen maanantaina. Toivon, että jonkun av-mamman perusterve lapsi jää ilman rokotusta, koska minä sain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, miten voi olla näin tyhmiä ja suvaitsemattomia ihmisiä kuin täällä. Miten näin alhaisille ihmisille sallitaan lasten tekeminen?

Vierailija
24/25 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos kaikki perheenjäsenet kerran on rokotettu?

Itse suunnittelin vieväni luonnollisesti vain 2v:n ensi viikolla rokotukseen. Tuo 5v. joutuu vieläodottamaan. Olisihan se oikeasti kätevää, jos koko sakki rokotettaisiin kerralla. Nyt ruhkautetaan jonoja kahteen otteeseen ja työaikaa menee todennäköisesti aika rutkasti tähän hommaan.

Onneksi neuvolassa antavat tavisneuvolakäynnillä edes sen kausi-influenssarokotteen.

Toisaalta kun rokotetta tulee tiettyyn tahtiin, niin rokotusjärjestyksestä olisi syytä pitää kiinni.

Vierailija
25/25 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, miten voi olla näin tyhmiä ja suvaitsemattomia ihmisiä kuin täällä. Miten näin alhaisille ihmisille sallitaan lasten tekeminen?

a) itse en ainakaan koe olevani tyhmä enkä suvaitsematon ja toisekseen

b) edes niiden tyhmien ja suvaitsemattomien lasten ei kai toivoisi kuolevan vain siksi, että heidän mutsinsa on älykääpiö? Ei kai se lasten vika ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä