Mitä mieltä olette läskiverosta? mun mielestä
se olis hyvä juttu. jokainen ylipainoinen joutuis maksamaan veroa joka olisi ihan ulosottokelpoinen.
Ne jotka on sairaudentakia ylipainoisia niin saisivat kelalta korvausta.
Se olis hyvä porkkana yli-isoille ihmisille. Opastais oikeaan suuntaan tässä elämässä.
Kommentit (6)
läskiverolla tarkoiteta epäterveellisten elintarvikkeiden verottamista rankemmin kuin terveellisten elintarvikkeiden? Sillä tavalla ohjattaisi ihmisiä syömään terveellisemmin? ei kai nyt niitä ylipainoisia voi suoraan verottaa...
ihan oma tyhmyysvero, joka olisi ihan ulosottokelpoinen ;)
Toki pitää ottaa käyttöön myös alipainovero. Se on ihan yhtä haitallista ja kallista yhteiskunnalle. Selitykset ei auta, ylipaino ei yhtään auta masennukseen tai muihinkaan ongelmiin.. Syitähän syömiselle aina löytyy....
korotusta ihan roimasti,moninkertaiseksi--jäisi ne turhat viininlipittelyt pois.
kolesterolilla? Tätä kun ei päälle päin välttämättä näe.
Paska elämä oli syy masennukseeni aikoinaan. Masennus taas oli se, joka aloitti syömishäiriöni. Syömishäiriön takia lihoin valaaksi. Ja minua pitäisi verottaa? Mielestäni "laskun" voisi lähettää niille, jotka tuon paskan elämän minulle aiheuttivat; kiusaajille, vanhemmille, raiskaajalle.