Onko junttia?
Laittaa lapsen oveen carneval-keksipaketista leikattu ovikyltti? Tai ylipäätään laittaa lapsen huoneeseen keksi-, muro-, tms.paketeissa olevia koristeita yms. tai kirjakerhomainoksissa tulevia julisteita? Pitäisikö satsata iso raha "oikeisiin" sisustusjuttuihin vai ovatko nuo em. sallittuja lasten huoneen sisustuksessa? Mitä mieltä olette?
Kommentit (8)
Laittaa lapsen oveen carneval-keksipaketista leikattu ovikyltti? Tai ylipäätään laittaa lapsen huoneeseen keksi-, muro-, tms.paketeissa olevia koristeita yms. tai kirjakerhomainoksissa tulevia julisteita? Pitäisikö satsata iso raha "oikeisiin" sisustusjuttuihin vai ovatko nuo em. sallittuja lasten huoneen sisustuksessa? Mitä mieltä olette?
Vaikka en itse välttämättä niistä pidä. En mä tykkään teinin seinillä olevista suosikin tai Demin julisteistakaan, mutta mikä mä oon niitä valkkaamaan?
sisustuslehdestä reväisty. Rosoisuus ja lasten askartelut, elämän jälki ja arki kuuluvat kotiin. Silti voi olla kivan ja tyylikkään näköistä. Lasten maku muuttuu niin usein, ettei kannata minusta satsata kalliisiin taidejulisteisiin.
lapsen mielenterveyttä, joku paikka esim yksi seinä ja hylly varataan toki myös sille mitä äiti pitää roskana
mulle on ainakin herttaisen yhdentekevää mikä on muiden mielestä ns. junttia ja mikä ei -- tämä on meidän koti ja me täällä asutaan eli jos joku juttu on meidän mielestä kiva niin sitten tehdään niin; ihan sama mitä muut ajattelee.
Ja tosiaan; lapsen huone on lapsen huone - eli hän saa itse päättää mitä kuvia seinällä/ovessa on.
no jos lapsi itse niitä haluaa ja tykkää että ne on seinälle niin mikäs siinä. Eihän ne nättejä ole, mutta kyllä minunkin mielestä lastenhuone on lasten huone.
mulle on ainakin herttaisen yhdentekevää mikä on muiden mielestä ns. junttia ja mikä ei -- tämä on meidän koti ja me täällä asutaan eli jos joku juttu on meidän mielestä kiva niin sitten tehdään niin; ihan sama mitä muut ajattelee.
Ja tosiaan; lapsen huone on lapsen huone - eli hän saa itse päättää mitä kuvia seinällä/ovessa on.
ja pitää vaan hampaan irvessä kiinni siitä että kodin pitää näyttää harmoniselta joka paikassa ;)
lastenhuone on LASTEN valtakunta, ei mikään äidin sisustuskohde.
Seinillä on joskus kaikenlaista mainosjulistetta yms koska lapset haluavat.