Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka jo olette sairastaneet si, mahtaa olla helpottunut

Vierailija
05.11.2009 |

olo? ei tarvitse pelätä että kuolisi tai joku läheinen kuolisi.

oliko se tavallista influenssaa pahempi? kerran on ollut ja viikoksi veti heikoksi. 40 asteen kuume, kurkku hiekkapaperia, nuhaa, ärsyttävä yskä, tulehdusarvot pilvissä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen immuuni vain sille si-kannalle, jonka olen sairastanut. En ole yhtään sen suojatumpi muita kantoja kohtaan kuin muutkaan ihmiset. Ja miten se, että minä olen sairastanut possunuhan suojaa läheisiäni? Tätä en oikein viestissäsi ymmärtänyt?

olo? ei tarvitse pelätä että kuolisi tai joku läheinen kuolisi. oliko se tavallista influenssaa pahempi? kerran on ollut ja viikoksi veti heikoksi. 40 asteen kuume, kurkku hiekkapaperia, nuhaa, ärsyttävä yskä, tulehdusarvot pilvissä

Vierailija
2/6 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mun läheisetkään ei voi siihen enää kuolla. Ontuva logiikka, vai mitä ymmärsin väärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itse asiassa ei ole kiva olo, en ole varma, että olenko sairastanut. Hyvin todennäköisesti olen, mutta kun ei tiedä niin ei tiedä. Se on kaikista inhottavinta. Olisi helpompi kun tietäisi varmasti että sen on sairastanut tai sitten ei. Mutta tuossa sairaudessa mikä mulla oli, niin kuume nousi hetkessä 40 asteeseen ja oli kova yskä sekä lihaskipua. Sairaus kesti n. 5 päivää. Mulla on ollut keuhkokuume, ja se oli kyllä pahempi kuin tämä sairaus. Virusperäinen tauti oli, sen näki labroista, mutta muita testejä ei otettu.

Vierailija
4/6 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän viisihenkisellä perheellä se taisi myös olla kesän lopussa. Veti kyllä ihan sängyn pohjalle. Lapset selvisivät hieman paremmin, jaksoivat leikkiäkin, kuten tavallisestikin sairastaessa. Lapsilla oli lämpöä, yskää, kurkkukipua, nuhaa ja väsymystä. Meillä vanhemmilla oli lihaskipuja, kurkkukipua ja karheutta kurkussa, yskää, päänsärkyä sekä valtavaa väsymystä, vain toisella oli kuumetta.

Puolitoista viikkoa meni toipumiseen ja se oli todella raskasta. Kunto oli tämän jälkeen aivan nollassa. Päivystyksestä neuvottiin tuolloin vaan pysymään kotona, koska todennäköisesti on vain kausiflunssaa, sikainfluenssaan kun kuuluu tooosi korkea kuume...

Vierailija
5/6 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Si:n voi sairastaa kuumeettomanakin.

sikainfluenssaan kun kuuluu tooosi korkea kuume...

Vierailija
6/6 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis me ymmärrettiin, että sikainfluenssan voi sairastaa kuumeettomana, mutta kun terveydenhuollossa meitä ei tuolloin otettu vakavasti... vähäteltiin ;( Kovin kipeenä ei ole voimia taistella hoitohenkilökunnan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan