MOnipuolisin kauppakeskus pääkaupunkiseudulla?
Olen tulossa jouluostoksille pääkaupunkiseudulle ja kyselisin teiltä paikkakuntalaisilta mihin kauppakeskukseen kannattaa tulla kiertelemään.
Kommentit (17)
Jumbo on kätevästi tossa Tuusulan tien ja kehä III varrella ja siellä on parkkitilaa. Julkisilla sinne ei kamalan hyvin taida päästä.
Itäkeskushan se on perinteinen minne turistit menee. Ja se taitaa olla kaikkein suurinkin.
Mutta Helsingin keskustasta löytyy kyllä kaikki samat liikkeet kuin noista kauppahelveteistäkin. Ja onhan siellä forum ja kamppi ja kluuvi jos välttämättä haluaa kauppakeskuksissa pyöriä.
Myös Itis on ihan kiva, kun on niin iso... :)
Kauppakeskuksista kivoin on Sello Espoon Leppävaarassa.
Myös Itis on ihan kiva, kun on niin iso... :)
Minä suosin Itistä. Mutta jos vaatteita lähden etsimään, niin sitten lähtisin keskustaan. Jumbosta taas en koskaan löydä mitän. Espoota en tunne.
suosittelen itäkeskusta.
Itse käyn jumbossa koska itse löydän sieltä tarvitsemani. Ruokakaupassa tulee aina käytyä samalla.
7-henkisellä porukalla ruokaa kuluu ja kiva kun saa nekin saman katon alta.
Ympäristö siellä on tosi epäsiistiä ja esim. Itiksen Stocka on tosi huono, valikoimat selvästi huonommat kuin muissa Stockmanneissa.
Viihtyisin on ilmanmuuta Sello. Suunnilleen samat kaupat on kaikissa, joten siinä mielessä kauppakeskukset eivät juurikaan eroa toisistaan.
Itse menisin keskustaan.
Itis on kamala paikka, täynnä mamuja ja muuta epämääräistä sakkia.
Tallinnanaukiolle ei kannata mennä asumaan, se on se epämääräinen paikka. Ja ei ne mamut kauppoja huononna. Pissikset voivat olla tästä eri mieltä.
Tallinnanaukiolle ei kannata mennä asumaan, se on se epämääräinen paikka. Ja ei ne mamut kauppoja huononna. Pissikset voivat olla tästä eri mieltä.
Jos ne elättäisivät itse itsensä, niin mikäs siinä, senkun asuvat täällä.
Sellosta en tykkää, Itiksessä on liikaa mamuja haahuilemassa. Jumbosta löytyy vaikka mitä, paitsi ei haahuilijoita.
en koskaan löydä sieltä mitään...
Kauppakeskuksissa on aika lailla samat liikkeet joka puolella. Keskustan ympäristössä on muutakin kivaa ja vähän erikoisempiakin juttuja. Keskustan Stockmann on kuitenkin oikeasti suurin ja paras. Lisäksi voi kiertää keskustan kauppakeskukset Forumin ja Kampin ja jos keli on huono, kaikkeen pääsee maan alla.
Keskustaan en jaksa lähteä, ei vaan nappaa
Riippuu vähän mitä etsit, toinen hyvä vaihtoehto on mennä keskustan pikkuliikkeisiin. Itse pidän niistä enemmän kuin kauppakeskuksista. Tai sitten Stocka on myös hyvä, sieltä saa melkein mitä vaan.