Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SI-keskustelun vastapainoksi: Rintaruokinta vai korvike?

Vierailija
04.11.2009 |

Minun korvikkeella ruokittu lapseni on aina ollut terveempi kuin tuttavan 2-vuotiaaksi imettämä lapsi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat lähes poikkeuksetta täysimetettyjä puolen vuoden ikään tai pitempäänkin (kun lapsi ei kertakaikkiaan sitten enää puolivuotiaana opi kiinteälle ruoalle)

Vierailija
2/3 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeintä ainakin kaksi ensimmäistä kuukautta. Itse täyimetin lastani 4 kk ja jatkoin korvikkeilla. Kiinteät aloitin 4kk. Lapsi on ollut lähes täysin terve ja yksi ainut korvatulehdus oli kun pullonruokintaan siirryttiin. Suosittelisin imetystä alkuun ja jatkamaan korvikkeella. En itse täysimettäis puolivuotiaaseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäistä imetin täysimetyksellä puoli vuotta ja tätä kakkosta "vain" viisi kuukautta kun pelkkä maito ei riittänyt (nyt 7kk). molemmat oppineet heti syömään myös lusikalla. Ihan älytöntä sanoa ettei mukamas lapsi opi! tissimaitoa annoin kiinteän lisänä ekalle vuoden vanhaksi ja tarkoituksena näin toimia myös tämän toisen kanssa. turhaan mitään ylimääräisiä maitoja siihen mukana sotkea kun suoraan voi sitten vuoden vanhana nokkamukista lehmän maitoa syöttää.

ymmärrä kyllä että kaikilla ei näin hyvin tule maitoa eikä siksi syötä mutta jos vain äitin takia niin... :(

ensimmäinen lapsi ollut aina terve. tällä toisella keuhkotulehdus 6kk mutta tuskin johtuu siitä että olen imettänyt...mielestäni vain päin vastoin. muut pöpöt pysyneet vaan loitolla paremmin.

Eiköhän se oman äidin maito kuitenkin ole sitä parasta maitoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi