Kierto keskenmenon jälkeen
Onko kenelläkään tietoa miten voi hahmotella kiertoa keskenmenon jälkeen? Katsotaanko se ensimmäisestä vuotopäivästä ? Vai siitä päivästä kun ensimmäisen kerran tulee ulos raskausmateriaalia? Vai siitä kuin viimeisen kerran tulee ulos raskausmateriaalia ja kohtu tyhjenee ja vuoto lakkaa? Onkos kellään mitään tietoa? Tiedosta kiitollisena olisin.
Kommentit (5)
Minulle kerrottiin spontaanissa keskenmenossa, että ensimmäinen varsinainen vuotopäivä (kunnon tyhjennysvuoto) on kp 1. Nyt tuosta pari viikkoa ja selvät ovistuntemukset meneillään. Siispä näyttäis kovasti siltä, että kierto normalisoituu kerta heitolla..
Minulla ovislimat (ainakin epäilen niiden olevan ovislimoja) tuli juuri keskellä kierron puoliväliä. Tikutellut en kuitenkaan ole. Eli minunkin kiertoni tasautui kertaheitolla.
ekat tuli 6+ viikkoa km:n jälkeen, lääkäri arveli, että meniskin 6-8 viikkoa. Laskeminen alkaa siitä, kun viimeiset raskausmateriaalit ovat poistuneet. Tähän vaikuttaa myös hormoonien tassantuminen.
keskenmenon jälkeen.
Laskin kierron alkaneen siitä, kun kaikki raskausmateriaali oli poistunut kohdusta ja kivut lakkasivat. Sen jälkeen oli muutama päivä niukkaa vuotoa, mutta ihan erilaista.
Mulle se "keskenmenopäivä" oli siis tavallaan kierron päivä nro 1. Siitä n. 35 päivän päästä tulivat kuukautiset.
Hei - itsellani ainakin kierto on aika sekaisin joten olen paattanyt tikuttaa ovulaation. Eli siina puuhassa meneekin jonkin verran aikaa :) Laakari sanoi etta tama on suht normaalia ja on vaikea maaritella kiertoa keskenmenon jalkeen.