Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

otan lapseni pois koulusta ja päiväkodista.Muita?

Vierailija
04.11.2009 |

nyt oli viimeinen pisara sen tytön kuolema torniossa.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin on saanut rokotuksen.

Vierailija
22/61 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pystytte itse olemaan poissa töistä? Multa menisi varmaan työpaikka jos jäisin lapsen kanssa kotiin vain ennaltaehkäisyn vuoksi.

Päiväkoti-ikäiset ja myöskin alakoululaiset eivät muista pestä käsiään tarpeeksi usein.

Aikuinen ihminen sen sijaan muistaa paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tänään aamulla soitin eskariin, että poika ei tule. Keskimmäisen virikepäivät jo olivatkin päikyssä ja nuorimman kanssa siis olen kotona joka tapauksessa. Viikonlopun harrastukset jätetään käymättä (uintia) koska siellä ne taudit leviävät jos jossain. Katsotaan uudelleen su-ma mitä ens viikon kanssa tehdään.

Vierailija
24/61 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että meillä on kyllä joku tavisflunssa tai sitten tosi lievä sika. Ja thl:n sivuilta kun katsoo, niin kausi-influenssaakin on jo liikkeellä. Jos meillä nyt lapsilla viikon yskimisen ja nuhan jälkeen paukkaa kuume, niin kyllä se lääkärireissu on. Mutta paranemaan päin ovat, ainakin riitelystä ja vauhdista päätellen:)

Nro 45

Vierailija
25/61 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes saamme rokotteen, ja se on alkanut vaikuttaa. Ei ole minun syyni että rokotteen saaminen kestää, vähemmän paha on olla pois koulusta kuin menehtyä sikainfluenssaan.

Vierailija
26/61 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelinkin, että millaiset työpaikat teillä on, jos voitte jäädä hoitamaan lapsia kotiin? Vai ovatko koululaisenne yksin kotona, jos he pois koulusta otatte?

49

Vierailija
27/61 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teette elämästänne niin vaikeeta? Käykö teillä enää vieraitakaan? Kulkeeko isä töissä, näkeekö lapsi kavereitaan, käyttekö kaupassa? Vai oletteko todella neljän seinän sisällä koko ajan? Miten voitte mennä edes hakemaan rokotetta, kun pelkäätte niin tartuntaa?

Varovaisuus on ihan ok, mutta jotain rajaa!

Vierailija
28/61 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelliseen. Tarkoitin siis sitä, että tartunta voi tulla yhtä hyvin äidin/isän mukana työpaikalta tai vierailta kuin koulusta.

Vierailija
29/61 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä olen tässä muiden vanhempien ja opettajien kanssa meilannut (opet ja puoli koulua on kipeänä), harvalle on noussut kovaa kuumetta.

Meillä oli kausi-influenssaan rokotus...

46

Vierailija
30/61 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä on myös varmistunut, että tauti tuli esikoisen koulusta. Opettajalta.

Vierailija
31/61 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt oli viimeinen pisara sen tytön kuolema torniossa.

minähän en lapsiani aio eristää jonkun pahasen taudin takia, hulluksihan siinä tulee. vakavan sairastumisen ja kuoleman riski todella pieni... ruokkikaa vaan lastenkin pelkoa!!!!!!!!

Vierailija
32/61 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelinkin, että millaiset työpaikat teillä on, jos voitte jäädä hoitamaan lapsia kotiin? Vai ovatko koululaisenne yksin kotona, jos he pois koulusta otatte? 49

eiköhän kotona pitäjät ole kotiäitejä, joilla on esim alle 3-vuotias kotona ja eskari-ikäisen voi pitää pari viikkoa kotona tms.

Vierailija
33/61 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. opettajalla? Meillä yhdellä lapsella oli kaikki sikainfluenssan oireet mutta nuhaa oli paljon enemmän kuin yskää. Yskää vain vähän. Muilla lapsilla lähinnä vain lievää lämmönnousua yhtenä päivänä, kurkku karheana ja nuhaa. Hiukan yskää??

Vierailija
34/61 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja ja toinen lapseni on käynyt testeissä. Minua ja toista lasta ei katsottu sitten enää tarpeelliseksi testata.

46

Vierailija
35/61 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kotiäiti.

46

Vierailija
36/61 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakosti tienaamaan lähiaikoina paljon normaalia vähemmän, joko siksi, että lapset ovat kotona terveenä, tai siksi, että lapset ovat kotona sairaana.

On muuten paljon myös työttömiä, jotka voivat pitää lapsensa kotona.

Vierailija
37/61 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenties tämä meidän tauti sitten on sitä sikaa (tai sitten ei) kun ensimmäinen joka sairastui sai ne kaikki klassiset oireet.

t. olinkohan se 62

Vierailija
38/61 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekin saatiin koulusta jatkuvasti infokirjeitä, että tauti on sikainfluenssaa jos on A) nuo oireet JA B) yli 38 astetta kuumetta.

Vähän koomista kun samaan aikaan oli jo testitulos kourassa.

Minusta tämän kanssa tyrittiin ja pahasti...

46

Vierailija
39/61 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä syksynä tavallisen flunssan aikana jo kerran viety ambulanssilla sairaalaan. :(

riskiryhmäläiseni pois päiväkodista ensi tiistaihin saakka kun saavat rokotuksen. Anoppi hoitaa kotona siihen asti.

Ja minulla on myös PYYNTÖ.

Teillä, jotka pidätte meitä "kotiuttajia" hysteerisinä ei taida olla kokemusta jokatalvisista sairaalareissuista kun joutuu nukkumaan viikon sairaalan lattialla kun lapsi on taas jonkun taudin seurauksena keuhkokuumeessa happisaturaatiot laskussa.

Toivon, ettei teidän kenenkään koskaan tarvitse siihen tilanteeseen joutua, mutta samalla myös pyydän, että älkää tuomitko meitä, jotka olemme oikeasti joutuneet olemaan huolissamme lastemme hengestä hengitystieinfektioiden takia.

Vierailija
40/61 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten voit jossitella että miks et sittenkään antanut sen olla tarhassa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi