Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asun Aurinkolahdessa ( ei merinäköalaa)

Vierailija
04.11.2009 |

ja muutenkin paska paikka. Älkää hyvät ihmiset uskoko kun ylistetään tän paikan ihanuutta. Ei paljon lohduta meren läheisyys ja ranta kun öisin kuuntelen känniääliöiden tappeluja ja nuorten melskaamista. Viime yönä oli kai joku jengitappelu tossa kadulla. "Kiva" kasvattaa täällä lapsia. No ei, me muutetaan täältä ennekuin menevät päiväkotiin ja kouluun, se on varma.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon takia muutettu sieltä pois... vieri vieressä kerrostaloja, en tajua miten sille on saatu rakennettua arvokas imago.

Vierailija
2/32 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkemmin kerrottuna Itä-Helvetissä eikun Helsingissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ON kuitenkin Vuosaarta, vaikka voissa paistaisi.

Vierailija
4/32 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks varmaan osaltaa olenkin niin pettynyt. Jopa tutut jotka asui tolla ns. hurjalla puolella kehuivat miten kivaa aluetta on ja miten mukavaa on asua Vuosaaressa, kusetti saatana!

Paskanmarjat! Kalliita kämppiä, ei mitään muuta. Tosin nyt täytyy sanoa että asuntoon sinänsä ollaan ihan tyytyväisiä ja naapureihin, mutta muuten täällä on kyllä hyvin paljon sellaista mikä ei tee tästä paikasta hyvää asua.

Vierailija
5/32 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka hieno nimi keksittäis

Vierailija
6/32 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas on merinäköala Aurinkolahdessa ja en muista että viiden vuoden aikana olisin kertaakaan kuullut känniääliöiden tappelua tai nuorten melskaamista.

Sen sijaan Westendissä nuorempana asuneena muistan kyllä kuulleeni siellä nuorten melskaamista. Silloin ei kyllä asuttukaan ihan meren rannalla...

Vierailija
7/32 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas on merinäköala Aurinkolahdessa ja en muista että viiden vuoden aikana olisin kertaakaan kuullut känniääliöiden tappelua tai nuorten melskaamista. Sen sijaan Westendissä nuorempana asuneena muistan kyllä kuulleeni siellä nuorten melskaamista. Silloin ei kyllä asuttukaan ihan meren rannalla...

En se sitten ainakaan minä ollut joka siellä melskasi. Meillä nimittäin oli tapana kokoontua just sinne rannalle. Oi ihana Melsteen!

Vierailija
8/32 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas on merinäköala Aurinkolahdessa ja en muista että viiden vuoden aikana olisin kertaakaan kuullut känniääliöiden tappelua tai nuorten melskaamista. Sen sijaan Westendissä nuorempana asuneena muistan kyllä kuulleeni siellä nuorten melskaamista. Silloin ei kyllä asuttukaan ihan meren rannalla...

Vierailija
9/32 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En se sitten ainakaan minä ollut joka siellä melskasi. Meillä nimittäin oli tapana kokoontua just sinne rannalle. Oi ihana Melsteen!

Vierailija
10/32 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuli nuorena asuttua jedassa.

Vierailija
11/32 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuttavaperhettä on. Muuttivat parin vuoden asumisen jälkeen pois. Syyksi mainitsivat juuri alueen levottomuuden. Muuri taitaa olla ainoa keino pitää ns. ulkopuoliset poissa häiriköimästä?

Vierailija
12/32 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rannassa siis asutaan ja tokihan nuorisoa näytti menevän ohi hyvällä tuulella iltasella (ja parina muunakin kesäiltana) mutta ei heistä häiriötä ollut.

Olin muuten kerran viettämässä kaverini synttäriä kesäperjantaina Munkkiniemessä (asuvat ihan rannassa) ja voi hyvänen aika sitä kaljoittelevan nuorison määrää (ja melua). En koe että mitenkään pahempaa täälläkään olisi. Itse asiassa vähäisemmältä se meillä vaikuttaa olevan.

t. rannalla asuva

Vierailija
13/32 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nuoret ja vähän vanhemmatkin juopottelee siellä. Hietsu tietty se yleisin ranta, mutta aurinkolahti, marjaniemi ym. on myöskin nuorisopaikkoja. Epämiellyttävää!

Vierailija
14/32 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Munkkiniemessä Uimarinpolulla ja ranta on siis ihan vieressä. Kesäisin tuo Kalastajatorpan ranta on aina täynnä kännipäissään melskaavaa nuorisoa. Enpä ole silti ajatellut että täytyisi täältä muuttaa pois.

Onkohan ap kenties maalta kotoisin???

Vierailija
15/32 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Munkkiniemessä Uimarinpolulla ja ranta on siis ihan vieressä. Kesäisin tuo Kalastajatorpan ranta on aina täynnä kännipäissään melskaavaa nuorisoa. Enpä ole silti ajatellut että täytyisi täältä muuttaa pois. Onkohan ap kenties maalta kotoisin???

Enkä ollut se joka kirjoitti että ei ihan rantaan. Mutta en mä silti tykkään häiriökäyttäytymisitä ja sitä täällä on paljon. Onko hirveen vaikea ymmärtää sitä että joku oikeesti ei tykkää asua jossain alueen takia. Mä kirjoitan ihan rehellisesti että täällä on ongelmaa. Ne jotka ei sitä näe, ilmeisesti kulkee laput silmillä.

Ehkä tää senkin takia on tietty vaikeaa hyväksyä että entisessä paikassa missä asuttiin (Vartiokylä) ei tälläistä ongelmaa ollut.

-ap

Vierailija
16/32 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse asunut Tähtitornin mäen vieressä ja siellä on myös ollut menoa viikonloppuisin ja iltaisin. Samoin on Munkassa. Tämä juhlijaporukka on kuitenkin "parempaa" kuin lähiöissä luuhaava jengi.

Skumpan juojat vs. keskikaljaräkälöitsijät.

Vierailija
17/32 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asuin vuosia Itä-Helsingissä ja ihmettelin aina miten jotkut voi mollata itäkeskuksen kauppakeskusta niin pahasti.

Muutettiin pois ja nyt kun käyn joskus itiksessä niin ymmärrän ihan täysin näitä mollaajia. Siellä on paljon rupusakkia ja jos minkälaista kulkijaa. Mä olin luultavasti niin tottunut että en pysähtynyt kunnolla katsomaan ja ajattelemaan. Kuljin tallinnanaukion läpi mitään huomaamatta, nyt en suostu edes menemään sinne. Niin on yököttävä näky.

Vierailija
18/32 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyllä mitään rauhattomuutta havaittu. Kerran oli alakerrassa bileet, mutta silloinkin hiljeni jo ennen yhtätoista.

Kesällä huomasin poliisien kiertelevän rannalla tosi tiuhaan ja helposti puuttuivat nuorison toimiin tai jututtvat nuoria, koskaan en kyllä huomannut nuorien olevan häiriöksi. Vuosaaressa on niin paljon suojaisempiakin rantoja, että varmasti suurin osa nuorista valitsee niillä oleilun kun juhlii kaikkien silmien alla.

Aurinkolahdessa pidin sen sijainnista ranta ja ulkoilualue vierellä, metro tulee lähelle jakehätiet ihan vierellä, joten helppo liikkua.

Mutta lähiöt on lähiöitä. Jos haluaa kuunnella hiljaisuutta, niin Lapista löytyy varmasto torppia, joissa naapurit eivät häiritse :).

Pääkaupunkiseudulla Aurinkolahti on kuitenkin kohtuuhintaista aluetta, kun huomioi sijainnin, palvelut ym. asiat. Ehkä Kulosaaressa voisi olla vastaava ympäristö, mutta neliöhinnat karkaavat reilusti tavis av:laisen ulottumattomiin...

Vierailija
19/32 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sen siitä kun hain omani sieltä pois. Porukkaa oli paljon ja suurinosa nuoria.

Vierailija
20/32 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin. Mutta täällä on levottomuutta turha sitä on kieltää. Ymmärrän kohtuullisen menon vielä mutta joku jengitappelu rupee jo menee yli hilseen.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi