Oletko oikeasti kiinnostunut D-vitamiinista? Tässä pitkä asiallinen keskustelu (Tiede-lehden palsta)
http://www.tiede.fi/keskustelut/laaketiede-ja-terveys-f11/tapaus-d-vita…
Tuskin jaksat kaikkea kerralla lukea mutta kerro mitä ajatuksia herätti?
Huomasin muuten että tuolla on yhtenä keskustelijana myös mm. Tri Tolonen.
Kommentit (5)
Tietoa ja ajatuksia paljon muustakin kuin D-vitamiinista. Mua kyllä kävi ärsyttää Marliini nimimerkki jolla on kyllä jotkut pillerit jääneet selvästi ottamatta. Alkoi puhumaan jo Tolosen kuolemastakin kun on niin iäkäs mies vaikka Tolonen itse oli keskusteluissa mukana! Todella asiatonta käytöstä vaikka olisi kuinka mielipide eroja!
tuo kirjoittaja. Luulisi hänellä olevan muutakin tekemistä, kuin kirjoitella nettikeskusteluihin..
ja liekö osa-aikaeläkkeellä joten miksei olisi aikaa. Onhan minullakin vaikka minulla on kolme pientä lasta :)!
Tosin se yks on aika tehokkaasti sabotoinut ainakin noita ensimmäisiä sivuja. Ei sillä etteikö saisi olla eri mieltä mutta sen voi tehdä aikuismaisellakin tavalla.
Kiitos linkistä!
Olen kiinnostunut ja olemme jo keväästä asti käyttäneet tehostetusti D-vitamiinia perheessämme.
Flunssaa oli nyt syksyllä, siltä emme täysin säästyneet. Mutta omiin neurologisiin ongelmiin olen saanut jotain apua. Katsotaan nyt miten käy tämän sikainfluenssan ja tulevan talven jne. Annos on meillä normaali 10 vaikka isompaakin suositellaan.