Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Sektiolla synnyttäneet... Miksi sektio? Miten PÄÄSIT sektioon?

Vierailija
03.11.2009 |

Itselläni tiukka paikka, kun pitäisi miettiä synnytystapaa. Takana on jo yksi sektio (pakkotilanne).

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tulossa virheellisessä tarjonnassa, ponnistin lapsen tiukasti kiinni luiseen lantioon - ei vain yksinkertaisesti mahtunut tulemaan kasvot edellä. Kivut äityivät todella hurjiksi kun tuloksetonta ponnistusta oli puolitoista tuntia kulunut, kätilö joutui lopulta taipumaan kutsumaan synnytyslääkärin paikalle (tuntui olevan kova paikka hänelle...) ja saman tien siis kiireellinen sektio. Heiluin vaan pöydällä edestakaisin kun lasta sektiossa yritettiin saada "irti" - niin tiukassa oli synnytyskanavassa. :) Onneksi niin lapsi kuin minäkin selvittiin kaikesta ok.

Kaksi olen synnyttänyt alakautta tuon jälkeen. Isompia vauvoja kuin ykkönen mutta oikeassa tarjonnassa on imukupilla saatu ulos.

Vierailija
22/25 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aivan varma että vauva on jotenkin oudosti vatsassa, mutta minua uskottiin vasta 39+5 ja 39+6 pääsin ultraan ja 40+0 tehtiin sektio.

Jos olisi uskottu aiemmin olisin ehtinyt johonkin kuvaukseen jossa olisi nähty pystynkö synnyttämään alakautta.

Ei jäänyt mitään traumoja, toivuin nopeasti, mutta mitään "vertailukohdetta" minulla ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun raivosin naama punaisena synnytyssalissa, että nyt leikataan lapsi ulos. Sydänäänet heikkenivät ja hapenpuute uhkasi ja hoitohenkilökunta vain arpoo mitä tehdä! Idiootteja.

Vierailija
24/25 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen synnytys alateitse.

Ja olen ehdottomasti omien kokemusten perusteella sitä mieltä, että jos vain voi valita, jos äisin tai vauvan henki/terveys ei ole vaarassa, niin alatie. Sektiosta todellakin kestää toipua, voi tulla kaikenlaisia komplikaatioita jne.

Vierailija
25/25 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt tiedä että "pääsin" sektioon, piti vaan kahdesta pahasta valita ensisynnyttäjänä se vähemmän paha vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan