Pk-seudun kirppistelijät
kävin tänään Villa Lyhdyssä, mistä ostin Polarn o. Pyretin vaatteita parilla eurolla, leluja, kirjoja ja kodintavaraa.
Kirppis sijaitsee Vantaan Rekolassa. Suosittelen kaikille!!
Tietääkö joku muita hyviä kirpputoreja pk-seudulla?
Kommentit (4)
En vaan varmaan ole kirppari-ihminen mutta minun ei tehnyt edes mieli koskea toisten rääsypinoihin. Hirveän epäsiististi laitetut vaatteet (johtuu varmaan myös siitä että on paljon ostajia) ja tuntui että monessa pöydässä oli likaisia vaatteita. :( Paljon oli myös täysin silittämättömiä vaatteita.
Laittakaa ihmiset kirpparipöytänne nätiksi! Ei hirveitä pinoja rättejä ristissä. Muutama pöytä oli kivasti laitettu limittäin lomittain ja vaikka niitäkin oli selkeästi myllätty niin ne olivat siistimmän oloisia pöytiä.
Aika lailla peruskamaa siellä oli myynnissä. Huvikseni katsoin josko tytölle olisi löytynyt nättiä erikoisempaa mekkoa mutta tuntui että kaikki oli markettikamaa.
en tiedä, missä edellinen sitten käy...stockalla?
Mielestäni villa lyhdyn kama on hyvää ja tasokasta, merkkivaatteita edullisesti- varsinkin talvikamppeita roimasti!!
itse olen ollut myös myymässä ko. paikassa. on aika vaikea pitää pöytä siistinä ja pinot suorassa, kun päiväni eivät kulu pöytää järjetellessä vaan ihan töissä. illalla/aamulla ehdin käydä siistimässä pinoja. ja jos niitä kymmenet/sadatkin kädet kopeloi, ei kai se ole ihme, ettei pöytä ole aina ihan tip top?
kirppareille ei snobibrassailijoiden kannata mennä edes- siellä nääs myydään KÄYTETTYJÄ vaatteita. harvoin likaisia/rikkinäisiä siellä näen. se on sitä paitsi kielletty ko. paikan myyntiehdoissakin.
Ja se on niin myllätty etten ihmettele jos kukaan muu ei sen jälkeen enää halua sinne mennä tonkimaan. Vaikka kuinka olisi alunperin nätiksi laitettu.
Olen pari kertaa vienyt tavaraa ip-kirpparille ja joka päivä sai käydä laittamassa pöydän kuntoon kun se oli aina ihan hirveän näköinen sinne tullessani. Joskus jopa samantien kun olen sen järkännyt -ennenkuin olen lähtenyt pois- ehti tulla joku ja mylläsi sen uudestaan.
Mielellään veisin tavaraa kirppikselle, mutta en jaksa sitä jatkuvaa juoksemista siellä järjestämässä.
Pari kertaa olen olut siellä myyjänä ja aina saanut melkein 400e yhdessä viikossa. Ja tehnyt myös hyviä löytöjä omille lapsille.
Myyjiä ainakin oli pari viikkoa sitten reilusti, mikä on tietty kiva juttu ostajille.