Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa kokovartaloruokalappuja tms.?

Vierailija
03.11.2009 |

Meidän sankari on niin sotkuinen syöjä että pitäisi kiikuttaa syöttötuoleineen suihkuun heti syönnin päätteeksi. Ärsyttää kun joka kerta saa vaihtaa vaatteet. Onko olemassa sellaista kokovartaloruokalappua? En viitsisi ihan jätesäkkiä päälle pujottaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silly Billyz essu ja BabyBjörn kouru siihen lisäksi, ei juuri vaatteet likaannu!

Vierailija
2/12 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee isot pehmeämuoviset kappaleet jotka sidotaan sivuilta kiinni. Kaverini lapsella oli joku vuosi sitten sellainen jossa oli hihatkin. Jostain marketista löytyi. Me ostettiin omamme Ikeasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep,meillä kuopus oli juuri samanlainen ja helpomma todellakin pääsi kun istui syöttötuolissa pelkät vaipat päällä+ruokalappu

Vierailija
4/12 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puettava hihallinen essu. On ainakin Baby Björnillä ja olen nähnyt nettikaupoissa. Joskus on ollut myös H&M:llä mutta ne ovat muovia => liemet valuvat housuille. Mutta siihen tosiaan kaukalo lisäksi, niin melko vähällä pääsee.

Vierailija
5/12 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten leikkaa isoon muovipussiin reiät päätä ja käsiä varten. Toimii :)

Vierailija
6/12 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöttää lapsia pitkään. Mua ärsyttää se sotku.

Pääsen paljon helpommalla kun syötän lapset sinne 1 1/2v-2v:ksi.

Meillä kyllä lapset ovat jokainen oppineet hyvin siististi syömään vaikka minä pitkään heitä syötänkin. tottakai annan itse syödä jotakin palasia pöydältä. Tämä on viides lapsi joten kokemusta on.

Vierailija
7/12 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoja t-paitoja, niin sellaisen voi pujottaa lapsen päälle. Voi käyttää samaa seuraavallakin ruokailulla toisinpäin:)

Vierailija
8/12 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onnistuu pyörittämään päätään, huitomaan käsillään ja hieromaan suupielistään ruuat pitkin päätä... argh. Ei siis vielä edes yritä syödä itse, mutta sotkuista on silti.

ap

Vierailija
9/12 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti huomenna käyn ostamassa sellaisen "paitamallin".

ap

Vierailija
10/12 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka pään laitan ruokalautasen alle. Näin putoavat ruoat jää lappuun, josta ne voi kipata roskiin. Tämä ei varmaan sovellu lapselle, joka ei pysy ollenkaan paikallaan...

Vierailija
11/12 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas lapsemme 1v7kk syö yhä suurimman osan syötettynä. Toki hänelläkin on lusikka/haarukka käytössään ja napsii sormin siihen sopivia palasia myös. Mutta mä en vaan kestä sitä täydellistä sotkua jos annan lusikan vain hänen käyttöönsä. Kyllä ne oppii myöhemminkin :)

t. kolmen äiti

syöttää lapsia pitkään. Mua ärsyttää se sotku.

Pääsen paljon helpommalla kun syötän lapset sinne 1 1/2v-2v:ksi.

Meillä kyllä lapset ovat jokainen oppineet hyvin siististi syömään vaikka minä pitkään heitä syötänkin. tottakai annan itse syödä jotakin palasia pöydältä. Tämä on viides lapsi joten kokemusta on.

Vierailija
12/12 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas lapsemme 1v7kk syö yhä suurimman osan syötettynä. Toki hänelläkin on lusikka/haarukka käytössään ja napsii sormin siihen sopivia palasia myös. Mutta mä en vaan kestä sitä täydellistä sotkua jos annan lusikan vain hänen käyttöönsä. Kyllä ne oppii myöhemminkin :) t. kolmen äiti

syöttää lapsia pitkään. Mua ärsyttää se sotku. Pääsen paljon helpommalla kun syötän lapset sinne 1 1/2v-2v:ksi. Meillä kyllä lapset ovat jokainen oppineet hyvin siististi syömään vaikka minä pitkään heitä syötänkin. tottakai annan itse syödä jotakin palasia pöydältä. Tämä on viides lapsi joten kokemusta on.

Mä olisin myös syöttänyt pitkään kun ärsytti se hirveä sotku, mutta meidän kuopus veti ihan järkyttävät raivarit jos joku yritti syöttää. Siinä lens ruuat ja lautaset sekä mukit ja karju pää punasena. Ja oli alle vuoden kun halus alottaa itse. Eli joskus se syöttäminen on kuitenkin huonompi vaihtoehto :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi