Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saarioisen italianleipä - uusi laihdutusruoka

03.11.2009 |

Huh. Taito se on tuokin, että leivästä, mozzarellasta ja tomaatista saadaan jotain noin hirveää aikaiseksi. No eipähän ainakaan tee mieli ottaa lisää - yhdenkin sektorin alassaaminen vaati psyykkausta. Luulin olevani kaikkiruokainen, mutta hei, jotan rajaa.

Tykkääkö joku oikeasti tuollaisesta?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chuck Norris syö italianleipää, ja jos Chuck sanoo että se on hyvää, senhän on oltava!

Vierailija
2/26 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiton vie kuitenkin kaikesta Poutun valmiiksi paistettu ja maustettu jauheliha...ihan oikeesti ihmisruuaksi sopimatonta shaisee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, monet einekset ovat tosi tehokasta laihdutustuokaa - nälkä ei häviä mutta ruokahalu kylläkin.  Olen aivan samaa mieltä ko. tuotteestakin että noista raaka-aineista luulisi tulevan hyvää.

Vierailija
4/26 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikein kiinnostuin siitä miten leivästä, tomaatista ja mozzarellasta voi saada aikaiseksí jotain niin karseaa. Mutta kun googlasin, kävi ilmi että tuote on ilmeisesti jo lopetettu.

Lisäksi törmäsin muihin nettikeskusteluihin, joissa sitä oli ilmeisesti ylistetty. Ehkä Saarioisten omaa väkeä?

Vierailija
5/26 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpas nyt sitä taas niin vitun master cheffiä ja vastaavia kun kaikki on niiiiiiiiiiin pahaa.

Vituttaa tommonen snobimeininki että ei voida syödä ruokaa, koska ei ole sitä kaikista kalleinta luksusta, vaikka oikeasti tykkäätte, niin muille pitää näyttää vaan että ollaan niin elittiä.

Tuo se vasta on WT

Vierailija
6/26 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEKS en syö eineksiä :D

Vierailija
7/26 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin tuollaista leipää, mutta olikohan siinä salamia ja mä tykkäsin tosi paljon. Laitettiin paahtimeen ja syötiin. Sillon se oli pyöreä. Nythän sama leipä on enää vain 1/4 osan.

Vierailija
8/26 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 07:43"]

Ollaanpas nyt sitä taas niin vitun master cheffiä ja vastaavia kun kaikki on niiiiiiiiiiin pahaa.

Vituttaa tommonen snobimeininki että ei voida syödä ruokaa, koska ei ole sitä kaikista kalleinta luksusta, vaikka oikeasti tykkäätte, niin muille pitää näyttää vaan että ollaan niin elittiä.

Tuo se vasta on WT

[/quote]

Oletpa hauska. Oikeasti nuo valmisruokien hintalaatusuhde on onneton. Yksi annos maksaa 2-6 euroa ja siitä onkin helppo laskea hintaa esim viisihenkiselle perheelle yhden aterian ruuille. Itsetehty ruoka on hyvää ja edullista.

Vierailija
9/26 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyennyt syömän loppuun. Muutenkin alkaneet kaikki valmisruoat tökkiä :-/

Vierailija
10/26 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahaa on, mutta kokeilehan HK:n kinkkutaskua, edes kaikkiruokainen krapulainen mieheni ei saa sitä alas pysyvästi.

Vierailija
11/26 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on pakko kokeilla, että mikä on niin hirveää.

Muistan, että kerran on jäänyt syömättä myös seuraavat eväät loppuun:

jonkun eines kasviskiusaus

ja

stockan joku kevytkolmiovoileipä

On se kummma, kun syön kaikkia etanoista kieleen asti, mutta jotkut osaa ihan peruselintarvikkeetkin pilata. Kuolisin, jos olisin itse noin huono kokki ja jos yrittäisin sellaisia vielä muille tarjoilla ja huippuna niistä jotain rahaa pyytää.

Vierailija
12/26 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muista mikä maku oli se, jota maistoin, mutta tiukkaa teki saada alas.

Vierailija
13/26 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kinkkua tai broileria, hyi. Tai siis yritin syödä:=)

Vierailija
14/26 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotapa ei ole tullut kokeiltua. Jos voisit koemaistaa ne kaikki vaikka ja kertoisit sitten mulle, että mikä on se "helmi", jota mulle suosittelet? ;-)

Vierailija
15/26 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kanaviillokki. Semmoista keltaista liisteriä, hyi kamala. Vielä hirveämpää jos vähän jäähtyy lautasella.

Vierailija
16/26 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödessä alkoi oksettaa, mitä ei ole tapahtunut sitten ala-asteen uunimakkaran syömisen!

Vierailija
17/26 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainaki ihan kauheeta.

Vierailija
18/26 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista kyllä yksi tykkäsi myös siitä kanajutusta.

Vierailija
19/26 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi hemmetti. eipä tarvii ikinä enää ostaa sitä.

Johan Mussolinikin pyörähtää haudassaan ku tuota leipää Italian leiväksi kutsutaan.

Vierailija
20/26 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että noita valmisruokia tuotekehitetään vaikka kuinka kauan, ja saadaan aikaiseksi syömäkelvotonta paskaa. Siis oikeinko valmisruokien valmistajat yrittävät tehdä tuotteistaan mahdollisimman surkeita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä