Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko lapset pois pväkodista s1:n takia?

Vierailija
03.11.2009 |

Hoidan kotona vauvaa ja isommat kaksi ovat päiväkodissa pari pvää viikosa. Mietin vaan että kannattaisiko jättää viemättä hoitoon, vältyttäiskö sikalenssulta siten?

Neljän seinän sisään en aio linnoittautua kuitenkaan, onhan puistoissa, kaupassa yms. käytävä lastenkin kanssa, joten tarttuuko anyway?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pitäisin niin kauan päiväkotilapset pois, kunnes ovat saaneet rokotteen. Teillä ei ole kuitenkaan mistään välttämättömästä hoidontarpeesta.

Vierailija
2/8 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan vaan, että jos otan pois ja odotan että ssavat rokotteen, ja että sen vaikutus alkaa, menee helposti kuukausi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse töissä ja lapset siksi hoidossa, joten en voi :(

Vierailija
4/8 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidosta,ja äidin paneutua niiden hoitoon.

Vierailija
5/8 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodissa jyllää jotain kuumetautia urakalla ja ohjeistettiin pitämään terveet lapset poissa jos vain mahdollista ja me tehtiin se mahdolliseksi. Eli ilmoitin töihini että olen palkattomalla 1-2 viikkoa, kunnes tilanne selviää taudin kulun kannalta.

Vierailija
6/8 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...palkattomalla tuollaista aikaa. Mistä tiedät ettei tauti tartu 2 vkon jälkeen?

päiväkodissa jyllää jotain kuumetautia urakalla ja ohjeistettiin pitämään terveet lapset poissa jos vain mahdollista ja me tehtiin se mahdolliseksi. Eli ilmoitin töihini että olen palkattomalla 1-2 viikkoa, kunnes tilanne selviää taudin kulun kannalta.

Vierailija
7/8 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteen teho tulee täydelliseksi noin 2 viikossa. Mutta jos lapset saavat rokotuksen ja sitten menevät vasta hoitoon, niin luultavasti tartunta-aikana ehtivät jo vähän kerryttää vastustuskykyä.

Ps. Kannattaa myös miettiä, että jos tuommoisen noin viikon kestävän taudin perheessä sairastaa esim. kahdessa aallossa ja siihen mahdolliset jälkitaudit päälle, niin kauanko se kestää. Äkkiä menee silloinkin kuukausi kotona, mutta siinä tapauksessa sairaiden lasten kanssa.

Vierailija
8/8 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari viikkoa ovat ainakin poissa vielä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi