Jos joku tuttava kysyisi painoasi, vastaisitko totuudenmukaisesti?
Kommentit (31)
Olen suurimman osan elämästäni ollut 65 kg, ja nyt olen 67 kg. Toivon vielä pääseväni takaisin tuonhon omaan painooni...
sanon ettei asia kuulu kenellekkään! Painoin ennen tytärtäni 52 kg, ja nyt hieman enemmän, mutten ole koskaan ollut tyytyväinen painoon! enkä tule olemaan... pituutta minulla on 170
kyllä vastannut, mutta pidän huolen, että katson sellaisella "iltalypsy"-ilmeellä, että tietää olleensa huonotapainen.
nyt tällä hetkellä en kyllä ihan tarkkaan tiedä
Ehkä joku saattaisi kysyä paljonko on nyt raskaanaollessa tullut kiloja, siihen voin vastata rehellisesti.
Jollekin tosi tosi läheiselle (ehkä omalle siskolle) voisin kertoa todellisen painoni. Ja teille tietysti, 101kg.
On epäkohteliasta kysyä toisen painoa. En mäkään kysele sellaisia keltään. Enkä ole ylipainoinen. :)
Miten tällä palstalla kaikki mammat painaa 50-60kg, tienaa 5000-7000euroa ja lainaakaan ei ole yhtään :) Varsinaisten superihmisten kerho.
Ja kysymykseen... juu, en todellakaan kerro. En kehtaa. Laihdutusprojekti 2 lapsen jäljiltä käynnissä ja toivottavasti ensi keväänä voin painoni julkisesti kertoa.
Siihen asti kannan anonyymin 87 kilon taakkani ihan itsekseni. Nolointa on, että mieheni painaa 90 -eli olen miehen kiloissa, ihan karseeta! Tavoitteena nyt ensin 75 ja sitten 70. Pituutta on 170cm.
itsekään tiedä painoani. 55? 60? Enemmän? Olen kokoa 36 ja urheilen paljon, tuskin ainakaan liikaa painan.
Kyllä se muuttaa vastaa nro 21! Olen siis se alipainoinen. Mulla on kuitenkin kunnon rinnat ja suosin empirelinjaisia paitoja eli en anna itsestäni niin hoikkaa kuvaa kuin mitä todellisuudessa olen. Sitten jos läväytän kysyjälle suoraan, että kyllä, meitsi painaa päivästä riippuen 41-43 kg, niin saan kuulla päivittelyjä aiheesta loppuelämäni. Ei kiitos.