Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku tuttava kysyisi painoasi, vastaisitko totuudenmukaisesti?

Vierailija
03.11.2009 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kauhuissaan, en näytä niin lihavalta kuin olen.

Vierailija
2/31 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäpä sitä näin raskaanaollessaan kaunistelemaan :D

Ennen raskauttakin olisin vastannut kun olin ihan tyytyväinen painooni mutta vähän aiemmin, kun mulla oli 10 ylimääräistä kiloa jotka mua harmitti ja hävetti, silloin olisin voinut hiukan kaunistella painoani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en todellakaan myöskään valehtele siitä. Eli ihan yksinkertaisesti vaan vastaan, että minulla ei ole pienintäkään aikomusta kertoa koskaan kenellekään mitä painan.

Vierailija
4/31 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes itse tiedä, tietenkin suuruusluokan tiedän eli jotain50-60kilon väliin menee, koska en ole koskaan omistanut vaakaa, enkä aio hankkiakaan. Kokoni tiedän, 36, ja olen keskimittainen, 166cm ja keskikokoinen.

Eri asia, jos raskauden, jonkin vaivan tai sairauden takia joutuisi seuraamaan painonkehitystä.

Vierailija
5/31 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri viikonloppuna sattui hauskasti, kun veljeni vinoili, että kun autoon tulee 60 kiloo lisää niin isakrit kärsii, viittasi siis minuun.. Ihan siinä kaikien kuullen sanoin, että kuule nyt meni alakanttiin, kasilla saat aloittaa mun painon! =D

Vierailija
6/31 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka puhuttaisiin siitä, miltä minkäkin painoinen ihminen näyttää. Muuten varmaan ohittaisin huumorilla tai vastaisin totuudenmukaisesti, jos kaveri oikeasti vaikuttaisi kiinnostuneelta. No big deal.

Vierailija
7/31 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysymys olisi jotenkin tosi tökerösti esitetty tai aiheeseen täysin liittymätön, en vastaisi ollenkaan. En esim. vastaa, jos joku oppilaistani kysyy kesken tunnin painoani...

Vierailija
8/31 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva sitä on kysynyt ja olen vastannut

Vierailija
9/31 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin päätellen siitä, miten usein sitä täällä kysytään. Vastaan todenmukaisesti, sillä olen ikäisekseni ihan hyvin säilynyt ja lähes 10 kiloa kevyempi kuin 2 vuotta sitten.

Vierailija
10/31 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näet vihdoin kolmen lapsen jälkeen saavuttanut lähtöpainoni ja olen siitä kovasti iloinen :o)

T 178/68

Vierailija
11/31 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"noin" määrän koska en itsekkään tiedä paainoani. Hoikahko kuitenkin olen. En kyttää painoani, enkä omista vaakaa.

Vierailija
12/31 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se olisi olennaista keskustelun kannalta. En muista että kukaan olisi suoraan painoani kysynyt, mutta suuruusluokasta on ollut puhetta. Viimeksi silloin kun sanoin että en kelpaa painoni vuoksi verenluovuttajaksi.

Vierailija
13/31 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään hävettävää sillä saralla.

Vierailija
14/31 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

54kg painolla on hyvä elvistellä ;-)

Vierailija
15/31 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, ei ole syytä kaunistella. Olen tosin laihduttanutkin meirkittävästi ja utelijoita on nyt ollut paljon. Mutta olen kylläkin raskaana nyt.

Mutta nauratti kaveri tässä kun kertoi talvella painaneensa vaikka 70 kiloa. Sanoi nyt painavansa 66 kiloa että on kuulemma yli 7 kiloa pudottanut talvesta painoaan. Ja kuulemma toi 70 kiloa on maximi mitä on painanut. Nää on just näitä "pyöristelijöitä".

Vierailija
16/31 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä vihdoinkin urheilemalla saavutetusta normaalipainostani ekaa kertaa kolmen lapsen jälkeen! Mitat nyt 170cm/61kg, puoli vuotta sitten vielä 74kg ja silloin olisin saattanut pyöristää vähän alakanttiin...

Vierailija
17/31 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sunnuntaiaamuna vaaka näytti 48,6kg, mitäpä tuota salailemaan. =)

Vierailija
18/31 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt (157) ja tosi hoikka eli sellaista "keijutyyppiä". Alipainoinen siis, enkä liho millään. Olen koko ikäni saanut kuulla ihan vierailtakin ihmisiltä päivittelyjä siitä, että herranjestas, kun olet pieni (olen siis ollut pieni vauvasta lähtien), ja jos vielä kertoisin painoni, niin päivittely jatkuisi kahta kauheampana. Itse koen sen negatiivisena, koska haluaisin painaa n. 5 kg enemmän, jolloin olisin normaalipainoinen.

Vierailija
19/31 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miksi se olisi jotain "salaista" tietoa! Näkeehän se ihminen miltä sä näytät, mitä se lukema sitä mihinkään muuttaa?!

Vierailija
20/31 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää kysyä, jos sen näkee muutenkin?

En käsitä miksi se olisi jotain "salaista" tietoa! Näkeehän se ihminen miltä sä näytät, mitä se lukema sitä mihinkään muuttaa?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi