Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mies ei käsitä tätä palstaa -onko muilla sama?

Vierailija
03.01.2009 |

Sitä ensin nauratti ja nyt ärsyttää, kun roikun täällä. Sillä on itsellä harrastuksia ja saattaa pelata iltaisin xboxia vaikka kuinka kauan, mutta jos mä tuun tänne, se saa hepulin. Ärsyttää.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi mua liikuttaa jotkut vieraitten jutut. Ja miettii myös, miksi ihmiset jaksaa tuntemattomina sepustaa tänne asioitaan :)

Vierailija
2/17 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole niitä sosiaalilsia. Ne ovat sellsisia monttumiehiä, jotka rassaavat mieluummin autoa tai sitä saatanan lapsellista xboxia.



JSSAP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on DI, harrastaa joukkuelajia ja pelaa illat Fifaa xboxilta. Fiksu valkokaulustyöläinen, mutta ei kestä vaimon chattiharrastusta.



Ap

Vierailija
4/17 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jätän noin xbox pelit lapsille.





4

Vierailija
5/17 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua pelata xboxia!

Vierailija
6/17 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tunne tuttavapiirissäni yhtään aikuista joka pelaa lasten pelejä.



Toki itse kokeilen lastenpelejä muutamia kertoja vuodessa, mutta HALOO. Aikuisilla on aikuisten huvit ja aikuisilla joilla on lasten huvit kutsutaan lapsiksi.



Seisookohan sillä xbox-pelaajalla pippeli muuten kuin pelatessa !!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää kyllä että luen tätä ja nauraakin sille... mutta jos tunnistaisi täältä jonkun minun tekstin niin huuto olisi kamala. Siksi en koskaan kirjoitakaan tunnistettavasti, se lukee kuitenkin itse salaa tätä palstaa.

Vierailija
8/17 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitattiin minuun, niin oma tuttavapiirini on keskiverto laaja ja vieläpä kansainvälinen. Jos alkaisin keskustelun xbox peleistä, niin sitä seuraisi tod. näk. hiljainen hetki.



Töissä jos mainitsisin pelaavai lasten pelejä, niin voi olla (eli siis aivan varmasti) uskottavuus kärsisi.



Tunnen muutaman joka joskus mainitsee itse pelaamistaan peleistä, mutta ne ovatkin sitten konttorihenkilökuntaa tai muita avustavia tehtäviä tekeviä, eli eivät varsinaisesti omaa tuttavapiiriä. Ja siitä uskottavuudesta, en todellakaan kysele niiltä kavereilta työasioista.



Huhu huh, mitä porukkaa.





4



"Vierailija - 3.1.2009 17:23 (ID 1206300)



Sulla on outo tuttavapiiri tai kovin pieni..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, jos et pelaa xboxia, niin sinulla on joku muu vika päässä. Kukaan muu ei ole tässä tekstissä kirjoitellut vielä rumasti, paitsi minä nyt. En ymmär, että voit haukkua muita jostain viattomasta ja sitten itse kuitenkin käytät aivan törkeää kieltä. Varsinainen herrasmies ja haluaisin kyllä kuulla, mitä ne sinun työkaverisi itä sanoisivat, että kirjoitat vauva-palstoilla. Taitaisi xboxin pelaaminen olla niistäkin siihen verrattuna ihan pikku juttu.

Vierailija
10/17 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kelataan kannissa, etta on ne muijat monesti outoja.



Anopin kinkun kuivuusaste, nyyttikestien sopivuus, kuka tuo patongin ja kuka rosollin, peseeko mies kusella olon jalkeen, onko se Koop ihana vai ei, miksi se mies ei anna syoda laatikkoja suklaata yhdella istumalla, ostiko se sika suklaata naapurin rouvalle...



Ja sitten viela nipotetaan xboxin lapsellisuudesta.



Kylla on makeasti naurettu muutaman kerran. Taalla se avautuu se suomalaisen naisen sielunmaailma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitattiin minuun, niin oma tuttavapiirini on keskiverto laaja ja vieläpä kansainvälinen. Jos alkaisin keskustelun xbox peleistä, niin sitä seuraisi tod. näk. hiljainen hetki.

Töissä jos mainitsisin pelaavai lasten pelejä, niin voi olla (eli siis aivan varmasti) uskottavuus kärsisi.

Tunnen muutaman joka joskus mainitsee itse pelaamistaan peleistä, mutta ne ovatkin sitten konttorihenkilökuntaa tai muita avustavia tehtäviä tekeviä, eli eivät varsinaisesti omaa tuttavapiiriä. Ja siitä uskottavuudesta, en todellakaan kysele niiltä kavereilta työasioista.

Huhu huh, mitä porukkaa.

4

"Vierailija - 3.1.2009 17:23 (ID 1206300)

Sulla on outo tuttavapiiri tai kovin pieni..."

Vierailija
12/17 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voi taivas, että ihan lasten pelejä sitten pelaillaan iltaisin.

Tuskin sitä perhettä saa lasten pelejä pelaamalla ja parempi niin. Jos vahingossa pippeli on jo hetkittäin alkanut jöpöttää ja lapsi tulee sattumalta, niin palataan tähän perheaiheiseen keskusteluun sen jöpöttäjän kanssa sen jälkeen, jos xbox-fifaltaan ehtii.

Vaimo saa sitten vaihtaa vaipat, kun poika pelaa. HALOO, varokaa noita keskenkasvuisia.

4

Okei, jos et pelaa xboxia, niin sinulla on joku muu vika päässä. Kukaan muu ei ole tässä tekstissä kirjoitellut vielä rumasti, paitsi minä nyt. En ymmär, että voit haukkua muita jostain viattomasta ja sitten itse kuitenkin käytät aivan törkeää kieltä. Varsinainen herrasmies ja haluaisin kyllä kuulla, mitä ne sinun työkaverisi itä sanoisivat, että kirjoitat vauva-palstoilla. Taitaisi xboxin pelaaminen olla niistäkin siihen verrattuna ihan pikku juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kelata, onko Jennifer Lopezilla selluliittia vai ei? Ja ostaa 15 euron huulipunaa, kun siina lukee Dior? Samaa sianrasvaa ne pakkelit on; pitaa olla tosi naiivi, etta tuhlaa satoja euroja vuodessa kauniisiin muovipakkauksiin.



Eikohan ne aikuisten naisten prinsessaleikit ole ihan yhta lapsellisia kuin videopelit.

Vierailija
14/17 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmonen



Meillä aivan sama. Joskus saatan aivan innostuneena ruveta selittämään, että "av-palstalla sitä ja tätä". Välillä kun oleman alottamassa höpötystä tästä niin rupee jo hävettämään omat touhut mutta pakko silti aina kertoa loppuun vaikka tiedän että miestä tuskin kiinnostaa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka lukee ja vielää kirjoittelee vauva-palstalle? Jos mun mies jäisi kiinni tommosesta, saisi olla entinen mies.

Vierailija
16/17 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon pirttihirmu osaa sanoa, mita mies saa pelata ja mihin kirjoittaa.



Varmaan pysyy miehesi kurissa.

Vierailija
17/17 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolehtivaa perhe-asennetta.

Ilmeisesti siitä syystä mulla naiset vaihtuukin kuukausittain, joskus jopa tiheämmin.

Jatkossa en kyllä paljasta tätä pimeää puoltani. No toisaalta, saapahan enemmän pimpslooraa, kun pitää uusi hakea. Kaikki ne hetken maistuu hyvältä, ennenkuin eltaantuu.

T: Mies

joka lukee ja vielää kirjoittelee vauva-palstalle? Jos mun mies jäisi kiinni tommosesta, saisi olla entinen mies.