Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1-2v lapsi lakkimalliksi hakusessa! =)

Vierailija
02.11.2009 |

Ompelen omaksi ilokseni lakkeja ja nyt olen laittanut ne myyntiin. Myyntisivuilla olisi kiva joku kuva, jossa lakki on lapsen päässä, eikä vain nuken. Omassa lähipiirissä ei lapsia ole, joten epätoivoisessa tilanteessa olen..

Löytyisikö teiltä sopivaa lakkimallia? Rahallista korvausta en pysty pienen budjetin tähden maksamaan, mutta -20% alennusta sen lakin hinnasta, jonka tahtoo, jos lupaa laittaa kuvia jälkeenpäin. Kuvien ei toki pidä mitään ammattilaistasoisia, ihan tavalliset (mielummin) ulkoa otetut kuvat riittää. Yhden, korkeintaan kaksi kuvaa siis julkaisisin sivuillani, mieluiten suht lähikuvia.

Jos kiinnostuit, ilmoittele tai ota yhteyttä niin pääset tutustumaan lakkivalikoimaan ja minähän kerron mielelläni lisäinfoa jos tarve!!

Kiitos!

-IITA-

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tää on mun AV-historian yks karseimmista ketjuista. Miten te ämmät viitsitte olla noin töykeitä ihmiselle, joka tulee ihan asiallisesti kyselemään, eikä edes kysele mitään typeriä, vaan vaikuttaa ihan nohevalta kaikin puolin!

Kyllä tässä selvästi 16-vuotias on kypsempi kuin nämä mammat. Aikuiset ihmiset, miten te viitsitte? Vai onko siellä taas vaihteeksi jotain poikkeuksellisen häiriintynyttä sakkia liikkeellä?

Vierailija
42/57 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin kankaalla, ei se nyt ihan oma keksintö ole. Vaikka kivoja kankaita. Ja neuvo. julkisuudessa ei kannata ruveta kinaamaan, jää toiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kauppa käy!

Vierailija
44/57 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin kankaalla, ei se nyt ihan oma keksintö ole. Vaikka kivoja kankaita. Ja neuvo. julkisuudessa ei kannata ruveta kinaamaan, jää toiseksi.

Malli on minun niin kauan, kun olen sen itse piirtänyt. Saman tyylisiä saattaa olla, mutta tässä asiassa en jää toiseksi koska omien tekeleideni puolesta kinaan vaikka maailman tappiin :) Muutenkaan en ole luovuttava-tyyppiä.. ;)

Vierailija
45/57 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että kaavan påiirtää itse ei tarkoita että se olisi "oma" jos samanlainen jollakin jo entuudestaan.

Vierailija
46/57 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään näyttää olevan poikkeuksellisen veemäisiä ihmisiä kommentoimassa. Hävettää teidän puolesta ihmiset, olette todella alittaneet riman tällä kertaa. Hakekaa nyt hyvän tähden apua tuohon pahaan oloonne.

Ja sinulle Iita: lakit ovat söpöjä, sivusi on minusta aivan ihanan sympaattinen ja taidan ihan kannatuksen vuoksi tilata jonkun tuotteenkin :) Sellainen kysymys, joka jostain paskamaisesta kommentista kyllä nousi, että onko noissa tosiaan nauhat tai tarrat joilla lakit saa solmittua? Sellaiset kun lisäät tuotteisiin, niin käyvät kuule varmasti kaupaksi!

Vierailija
47/57 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään näyttää olevan poikkeuksellisen veemäisiä ihmisiä kommentoimassa. Hävettää teidän puolesta ihmiset, olette todella alittaneet riman tällä kertaa. Hakekaa nyt hyvän tähden apua tuohon pahaan oloonne. Ja sinulle Iita: lakit ovat söpöjä, sivusi on minusta aivan ihanan sympaattinen ja taidan ihan kannatuksen vuoksi tilata jonkun tuotteenkin :) Sellainen kysymys, joka jostain paskamaisesta kommentista kyllä nousi, että onko noissa tosiaan nauhat tai tarrat joilla lakit saa solmittua? Sellaiset kun lisäät tuotteisiin, niin käyvät kuule varmasti kaupaksi!

Tarraa/nauhoja ei ole, sillä ennen, kun laitoin lakkeihin nauhat niitä pyydettiin jättämään väliin ja usein minulta tilattiin lakki ilman nauhoja, oletin että niin on parempi.. Itselläni kun ei ole lasta, niin vaikea mitata tarranauhan pituus oikein.. :)

Vierailija
48/57 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletteko, että joku "omistaa" halterneck-mallin, kellohameen, a-mallin takeissa, pillerihatun, baskerin, merimiesnapituksen jne. jne.?

Kyllä kuulkaa nuo vaatteiden peruslinjat on keksitty jo aikapäiviä sitten, ja jokaisella on oikeus tehdä niistä muunnelmiaan. Ei tuossa ole minkäänlaisia perusteita millekään kopiosyytteille, ei niitä lakkeja hyvät ihmiset niin hirvittävän monen mallisia voi olla. Iitan lakit ovat kivoja ja olen nähnyt tuonkaltaisia malleja vuosia ja vuosia sitten. EIvät nämä kaksi asiaa sulje toisiaan pois.

Vierailija
49/57 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. napit molemmille puolille lakkiin ja sellainen kuminauha, jossa napinreiät mukaan pakettiin. Saa halutessaan pois kokonaan ja voi leikata sopivan pituiseksi lapselleen.

Vierailija
50/57 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sinulle - tosi kannustavaa nähdä, että olet tuon kaiken itse saanut aikaiseksi! Sellaista yritteliäisyyttä ja innostusta tässä maassa tarvitaan :)

Vierailija
51/57 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehto tuonne puodin tilaukseen, että haluaako nauhoilla vai ilman. Itse olen TÄYSI käsi käsitöissä, enkä saisi niitä nauhoja itse tehtyä.

Vierailija
52/57 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä myydään paljon itse tehtyjä vaatteita, tosin suurin osa on tarkoitettu nukeille kuten BabyBorn ja Barbit. Kivoja lakkeja, varmasti monikin niita ostaa, jos hinta on kohdallaan. Voisit tehdä myös hieman isompia eli kokoa 50-52 cm. Oikean lapsen päätä et todellakaan tarvitse malliksi, nukke tai vastaava käy tosi hyvin. Stemppiä harrastukseesi. Ihanasti olet puolustanut itseäsi täällä joidenkin hirviöiden kommentteihin, toivottovasti omat lapseni ovat teini-iässä yhtä oman arvonsa tuntevia.

Vierailija
53/57 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli kohteen myyjänä on yritys, on tämän käytävä selvästi ilmi kohteen kuvauksesta. Mikäli myyjänä on yksityishenkilö, eikä myynti tapahdu osana elinkeinotoimintaa, ei myyjä saa esiintyä yrityksenä.

Vierailija
54/57 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kivoista ja kannustavista kommenteista! Mietiskelin aikalailla tätä juttua koulussa. Aika tyhmiä kommentteja tuli eilen ja vieläkin ne harmittaa. Sitäkin enemmän aion näyttää, että kyllähän minustakin on johonkin! =)

Huuto.net:ssä kauppa ei oikein käy..

Nauha-hommassa päädyin ratkaisuun, että rupean laittamaan lakkeihin nauhat ja ne saa mielensä mukaan leikata pois jos tahtoo :)

Vierailija
55/57 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydellä täältä hattumallia ja saada siinä samalla ilmaista mainosta lakeillensa. Tyhmät mammat söi syötin.

Muuten ei mitään sanottavaa puolesta eikä vastaan lakeistasi.

Mallin palkkio kylläkin kummastutti. Jos lapsen vanhemmat itse ottavat kuvan, antavat sen sinulle ja käyttävät lastaan mallina, niin kyllä köyhempikin yrittäjä tajuaa antaa siitä edes yhden hatun ilmaiseksi. Jotenkin epäilen, että AP ei edes halunnut löytää mallia (koska eihän kukaan ilmaiseksi lastaan malliksi anna) vaan tajusi tässä olevan hyvä reitti mainostaa itseään ilmaiseksi!

Vierailija
56/57 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.rodeo.fi/malli/

Tuossa lakkimallina joutu ite maksamaan että saa lakin j aolla mallina...

Vierailija
57/57 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut minulta ovela veto. Tarkoitukseni oli löytää malli ja sen minä löysin. Elikkäs kiitos, niille, jotka ottivat yhteyttä!