Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupperwarea?! Mistä saa jos ei pääse kutsuille??

Vierailija
02.11.2009 |

Haluaisin ostaa UUTENA tuppereiden joitain tuotteita,mutta mistä saada kun en tunne yhtään tupperimyyjää enkä tupperikutsujen pitäjää??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutiksessa ei ollut mun haluamiani tuotteita uutena,uudenveroisina en halua. Sieltä katsoinkin ekana.

Siis jälleenmyyjiltä voi ostaa ihan noin vaan esim soittamalla tai sähköpostilla? Vai miten?

Itse olen ollut joskus 80-luvulla tupperikutsuilla ja mulle on jäänyt muistikuva silloin et niitä ei saanut kuin sieltä kutsuilta :)

Alanpa etsiin lähintä jälleenmyyjää...

Vierailija
2/5 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäys: En missään nimessä halua itselleni kotikutsuja vaan nimenomaan ilman mitään kutsuja haluan vaan niitä tuotteita!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsujen tilauksiin.

itäkeskuksessa oli aikoinaan Tupperware kauppa, onkohan enää?

Vierailija
4/5 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään Tupperwaren kotisivuilta löytyy yhteyshenkilö, jolle voi jättää viestiä. Itse jätin Tupperin konsultille viestiä ja jo seuraavana päivänä vastasi viestiini. Se oli niiden kotisivujen ylälaidassa kohdassa Täältä löydät Tupperwaren ja sitten vain laittoi postinumeroa niin se haki lähimmän konsulentin.

Vierailija
5/5 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä vaikka Tupperin nettisivuilla ja sitä kautta etsit sinua lähimmän jälleenmyyjän, saat ostettua just sitä mitä haluat. Tai pyydä myyjää pitämään luonasi kutsut.

Tai käy katsomassa Huuto.net, siellä on uuttakin Tupperia.