Mitä pidätte Esa A:sta?
Mä olen koko ajan ruvennyt pitämään siitä enemmän ja enemmän. Ainoa fiksu tyyppi koko BB-porukasta. Piti mielestäni hyvän "puheen" pikkulinnun mauttomissa hautajaisissa. Vahinko vain, että suurin osa tyypeistä ei varmaan ymmärtänyt puheen viestiä. Kyllä välillä käy sääliksi Esaa tuolla itseriittoisten lapsukaisten joukossa, vaikka pakko kyllä sanoa, että hyvin on mielestäni kestänyt tähän saakka.
Kommentit (40)
että vaikka muut pukeutuvat naisiksi, niin ei ole edes mukana katsomassa tai jotenkin osallistumassa, vaikka ei itse pukeutuisikaan (sen ymmärrän). Vaan menee yksin ulos istumaan tekemättä mitään !
No Sarannahan sanoi esaa tyhmäksi ja ettei tartte sitten katsoa jos ei osallistu,joten esa meni ulos. (tätähän ei näytetty illan koosteessa!!!) Esa on PARAS! Enkä ole mikään fanaattinen fani enkä ole koskaan äänestänyt ketään ,enkä äänestä. Ja ikääkin on "vasta" 26v.
joka todistaa, että Esa EI ole outo ?
Te, joilla ei ole 24/7:aa on ihan turha puhua mitään sen outoudesta.
vain "tietyt" palat koko hommasta. Oletko vähän tyhmä?
En oo tosin nyt viiteen päivään jaksanut edes koostetta katsoa.
Ajattelin minäkin muuten tehdä poikkeuksen ja antaa Esalle plussan jos se pääsee finaaliin.
mä oon seurannu BBtä vaan iltalehtien netin ja av:n kautta mutta mun vaikutelmana on että ne kaikki on vähän outoja... Esa ehkä vähiten.
En oo tosin nyt viiteen päivään jaksanut edes koostetta katsoa. Ajattelin minäkin muuten tehdä poikkeuksen ja antaa Esalle plussan jos se pääsee finaaliin.
Tarkoitan nyt sun muita aloituksia ja kommentteja yleensä, enkä sano tätä millään pahalla.
Ilman Esa A:ta en katsoisi ehkä koko ohjelmaa. Sen sarkastinen huumorintaju ja tilannekomiikka ja kaikki mahdollinen ja mahdoton saa aikaan sellasen kokonaisuuden, että oksat pois. Harmi, että jutut ei mee kaikilla tajuntaan asti, esim. juuri se pikkulinnun hautajaispuhe; harva varmasti tajusi.
Mut ihan huipputyyppi, voiton soisin juurikin Esa A:lle! Tai jos se ei ole mahdollista, sitten Kätlinille. Ehkä.
Jos Esa pääsee loppukilpailuun asti voisin esimmäistä kertaa elämässäni äänestää tällaisessa kipailussa ja antaa hänelle plussan.
Sitä odotellessa...
jos olisin talossa. Saa nukkua nussijoilta rauhassa eikä kukaan muutenkaan mölyä korvan juuressa.
jos olisin talossa. Saa nukkua nussijoilta rauhassa eikä kukaan muutenkaan mölyä korvan juuressa.
Ikinä pystys nukkuun tollasessa kimppasängyss, jossa osa viel panee puolet yöstä.
Ennemminkin Esa on noista ainoa, jolla on edes suunnilleen nuppi kunnossa ja itsenäisyyttä sen verran ku aikusella ihmisellä tulee ollakin.
jossa toiset harrastaa seksiä. Ja Käthlinin puheiden jälkeen ymmärräm, että nukkuu mieluummin muualla. Järkevän ihmisen käytöstä.
sillä on ollu muutama loistava lakoninen heitto
rohiseva ääni ja hidas puhetyyli. Vittuillee selkeästi ylimieliseen tyyliin aina kun toiset vähääkään tuulettavat. Sormet ovat menneet korviin vaikka kuinka monta kertaa. Ja turha lässyttää, että sillä on herkät korvat, ei kukaan muukaan tunge sormia korviin metrien päässä mölystä. Samoin osoittaa mieltään nukkumalla slummissa ja muutenkin jättäytymällä porukasta pois. Lapsellista sekin tavallaan, jos joku muu tekisi samaa, ei kukaan selittäisi kuinka se on liian hyvä muille. Ei yritäkään tulla toimeen kunnolla muiden kanssa, ei kelpaa edes Antin seura.
Huomattavan yliarvostettu asukas, mutta toki mensa-kilpi häikäisee monet. Fanaattiset fanit ovat kaikista ärsyttävintä tämän tyypin kohdalla. Ehkä fiksuin asukas, mutta omaa typerimmät ja henkilöpalvovimmat fanit.
hän on aina taustalla, näyttää viihtyvän huonosti muiden seurassa, ei osallistu jos ei ole pakko. Mutta suomalaiset ovat tälläisiä mörköjä ja samanlaiset möröt tykkää hänestäkin.
Toiset eivät vaan halua olla esillä ja silmätikkuna.
Kyllä mäkin mieluummin nukkuisin toisessa huoneessa missä saa olla rauhassa jos mahdollista. En saa helposti unta kimppakämpissä. Saatikka sitten jossain panopesässä.
olisin 24/7:n hankkinut.
Eikä ole aikomustakaan hankkia.
Veikkaan Esa A:n voittavan
Mä olen koko ajan ruvennyt pitämään siitä enemmän ja enemmän. Ainoa fiksu tyyppi koko BB-porukasta. Piti mielestäni hyvän "puheen" pikkulinnun mauttomissa hautajaisissa. Vahinko vain, että suurin osa tyypeistä ei varmaan ymmärtänyt puheen viestiä. Kyllä välillä käy sääliksi Esaa tuolla itseriittoisten lapsukaisten joukossa, vaikka pakko kyllä sanoa, että hyvin on mielestäni kestänyt tähän saakka.
samaa mieltä, tykkään koko ajan enemmän. esalle plussaa!
No Sarannahan sanoi esaa tyhmäksi ja ettei tartte sitten katsoa jos ei osallistu,joten esa meni ulos. (tätähän ei näytetty illan koosteessa!!!)
Esa on PARAS! Enkä ole mikään fanaattinen fani enkä ole koskaan äänestänyt ketään ,enkä äänestä. Ja ikääkin on "vasta" 26v.