Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silikoni- Iida sekosi

Vierailija
02.11.2009 |

Vapun haastattelussa ja tulistui kysymyksistä. Ja vielä huusi:Marko, pe¤kele!! Hirvee ämmä!! Onnex lähti bb:stä!!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se tosiaan sekoaa siinä. Alkoi puhumaan jotain sekavaa ja itekin sanoi ettei tää liity mitenkään tähän yms. Tilanne näytti tosi pelottavalta ja Iida oli täysin arvaamaton.

Vierailija
2/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se ole jotain 19 vuotta iältään? :-( Vaikka onkin virallisesti täysi-ikäinen, niin aika nuori vielä ja joutui vastailemaan tosi ikäviin kysymyksiin mm. "mopolla ajamisesta" ja rintojen koskettelusta. Ja tämä kaikki aika ison yleisön edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkikohtaukseksi väittivät

Vierailija
4/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkihän sen. Jännitti aina noita suoria talk show-lähetyksiäkin kamalasti. Silloin kun jännittää oikein kunnolla niin ei sitä osaa kontrolloida sitä käytöstään, ja saattaa käyttäytyä ulkopuolisen silmin vähän oudosti. Mä olen itse kova jännittämään, siis tosi kova, ja silloin sitä vaan saattaa puhua/käyttäytyä ihan oudolla tavalla kun on niin paniikissa.

Vierailija
5/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaan pahensi tilannetta..Tunsin myötähäpeää kumpaakin kohtaan.

Vierailija
6/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän höppänä ja lapsellinen kyllä. Ja sitä myöten tulisi mieleen laittaa joku ikäraja tuonne bb taloon. Ida oli mielestäni liian nuori.

Vierailija
7/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi olla sopiva ikäraja. Mulla teki pahaa silloin sen Einarinkin puolesta, kun se oli niin nuori.

Vierailija
8/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaan pahensi tilannetta..Tunsin myötähäpeää kumpaakin kohtaan.

Vierailija
9/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koittaa vaikka iita sano että jos nyt yks sampo koitti.

Vierailija
10/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se iida oli paniikissa, aivan lukossa raukka. Mut ihme, että niin jännitti, vaikka on kameran edessä töissä. Ehkä se sit on eri, kun iso yleisö ym.

Vierailija
11/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkiin mukaan, jos ei sitä kestä... Eipä tonne ole ketään pakotettu. Mutta kun pitää päästä julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä, vaikka ei rahkeet oikein riittäisikään, niin tulos on tämä

Vierailija
12/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin silloin kun itsellä on tosi paha paniikkikohtaus. Tosin mulla ei ole tapana sekoilla mutta olo on kaoottinen.

Vierailija
13/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku kyseli

Vierailija
14/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi olla sille aika kova paikka kuitenkin, että oli tonille pelkkä patja... myönsihän se sen itsekin joskus pk:ssa, että tonin käytös nyppii. mutta niin vaan antoi mennä. ehkä se on laitettava nuoruudeen piikkiin, mutta kyllä vähän sääliksi käy.

Vierailija
15/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kiva, pääsee näkemään onko päässyt jo seiskaan,kun kaksi numeroa oli jo tullut hänen talossa ollessaan:s

Vierailija
16/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sekosi siitä pyörätuolissa istuneesta kaveristaan, kommentit kuten "onhan se jo nähty" ja "tää ei liity mihinkään" oli seurausta siitä että hän häpesi "kaveriaan" ja sekosi täysin.