Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

perse,en pääse tarkastaa lottoa kun netissä huoltokatkos!

Vierailija
02.11.2009 |

tein sen siis netissä veikkauksen sivuilla:P mihinkähän päin suomena potit meni;DD? voiko lotossa voittaa pienempiäkin summia. tein meinaan eka kertaa kun oli jättipotti enkä oikeestaan tiedä lotosta mtn. tein loton 9,40e ilman jokereita:P

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raha menee rahan luo

Vierailija
2/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt voi vielä toivoa että edes pari satskua ois tullu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t kirkkonummelaiset

Vierailija
4/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tunti kaikkien aikojen pelatuimman pelin jälkeen laitetaan verkkosivut huoltokatkolle, etteivät ihmiset pääse tarkastamaan rivejään. Siis monellahan on se rivi pelkästään siellä Veikkauksen sivuilla. Ainakin mulla oli.

Vierailija
5/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti eilen illalla pikkasen ennen 9 käydä katsomassa niin ei pässyt latautumaan sivuille kun jumitti vain. myöhemmin oli sivuilla ilmoitus huoltokatkoksesta. argh.olisi kiva tietää jo onko edes rahansa takaisin saanut !

Vierailija
6/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tunti kaikkien aikojen pelatuimman pelin jälkeen laitetaan verkkosivut huoltokatkolle, etteivät ihmiset pääse tarkastamaan rivejään. Siis monellahan on se rivi pelkästään siellä Veikkauksen sivuilla. Ainakin mulla oli.

vähän takkusivat mutta toimivat kuitenkin. Se huoltokatko on alkanut vasta tänään.

Vierailija
7/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti eilen illalla pikkasen ennen 9 käydä katsomassa niin ei pässyt latautumaan sivuille kun jumitti vain. myöhemmin oli sivuilla ilmoitus huoltokatkoksesta. argh.olisi kiva tietää jo onko edes rahansa takaisin saanut !

katsomaan pelitilini saldon eilen kello 21.30.

Vierailija
8/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän takkusivat mutta toimivat kuitenkin. Se huoltokatko on alkanut vasta tänään.

eikä toiminut siinä välissä veikkauksen sivut 21-22, sivua ei voi näyttää teksti tuli aina

Vierailija
9/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin 1,5h tunnin yrittämisen jälkeen. Sen jälkeen tulikin ilmoitus huoltokatkosta. Huoltokatko tuskin oli suunniteltu, eiköhän sivut menneet suuresta kävijämäärästä tukkoon, jonka seurauksena tuo "huoltokatko" tuli.

Vierailija
10/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstitv:n sivuille, mistä sen rivinsä voi käydä katsomassa.

Vierailija
11/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä toiminut siinä välissä veikkauksen sivut 21-22, sivua ei voi näyttää teksti tuli aina

lottoarvonnan jälkeen, kello taisi olla 21.30. Tuli tuo sivua ei voi näyttää, mutta se kertoo että sivulla on ruuhkaa ei sitä että huoltokatkos on. Kun yritti vaan veikkauksen sivulle niin kyllä ne sivut latautuivat.

Vierailija
12/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstitv:n sivuille, mistä sen rivinsä voi käydä katsomassa.

Vierailija
13/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli siitä infoa jo pe (kun kävin itse pelaamassa). Tuskin kenenkään elämää kaataa se, että joutuu loton tarkistusta odottamaan puolille päivin?

Vierailija
14/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne numerot on ip-lehtien sivuilla ja varmaan myös Hesarissa...

Vierailija
16/16 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on se silti idioottimaista laittaa heti arvonna jälkeen! Olisivat laittaneet vaikka ensi yönä.

Sivut tökkivät kyllä heti arvonnan jälkeen ja n.10 aikaan tuli se huoltokatko juttu. Ei siis päässyt katsomaan tuloksia. .

No jos jotain onlisikin voittanut niin ei se potti sieltä minnekkään karkaa.

Ja ei niilä oikeinlla numeroilla mitään tee jos tieto omista riveistä on vain siellä veikkauksen sivuilla. En minä ainkaan niitä pelattuja rivejä sietä ylös kirjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi