kauanko sikaflunssaa täytyy kotona parannella
ennen kuin voi mennä takaisin ihmisten ilmoille?
Kommentit (23)
jos kantavat koko influenssan ajan, niin ei tartte olla kotona päivääkään.
että ainakin viikko täytyy pysyä kotona.
kukaan ei ole korvaamaton. Vai meinasitko mennä tartuttamaan kaikki muut?
jos viikon oon kotona sairastamassa. ap
ja 24 h ennen oireiden alkamista. Eli viikko kotona jos olet vastuullinen.
ilman syytäkin ja sairastuminen olisi hyvä syy purkaa ja ottaa uusi tilalle.
meille on tullut koulusta sellainen ohje. Työpaikaltakin olisi hyvä olla tuo sama aika pois.
että viet sinne sikainfluenssan jos menet liian aikaisin töihin.
Mieheni sairastui tiistaina, oli keskiviikon ja torstain kotona. Perjantaina ei ollut nuhaa eikä kuumetta, joten meni töihin. kuulemma sijaisia ei ole kun nekin ovat sairaana.
Tänään mies lähti töihin ja sanoi, että jos huonosti käy, hänellä on 1, 4 ja 5 luokka samaan aikaan hoidettavana, suunnitteli että pistää 4- ja 5-luokkalaiset keksimään leikin ekaluokkalaisille ja sitten jotain matikkajuttuja. Eilisen päivän se teki varasuunnitelmia, kun koulun johtaja soitti.
Mieheni sairastui tiistaina, oli keskiviikon ja torstain kotona. Perjantaina ei ollut nuhaa eikä kuumetta, joten meni töihin. kuulemma sijaisia ei ole kun nekin ovat sairaana. Tänään mies lähti töihin ja sanoi, että jos huonosti käy, hänellä on 1, 4 ja 5 luokka samaan aikaan hoidettavana, suunnitteli että pistää 4- ja 5-luokkalaiset keksimään leikin ekaluokkalaisille ja sitten jotain matikkajuttuja. Eilisen päivän se teki varasuunnitelmia, kun koulun johtaja soitti.
Minulla hyvin todennnäköisesti se nyt, eikä kuume ole korkea. Huimausta, oksetusta, särkyä ja kolotusta, mutta ei mikään tappotauti.
Minulla hyvin todennnäköisesti se nyt, eikä kuume ole korkea. Huimausta, oksetusta, särkyä ja kolotusta, mutta ei mikään tappotauti.
Tää on just se periaate, et varmasti saadaan ylläpidettyä pandemia! Kuka vaan voi olla töistä pois viikon, jos on sikainfluenssa! Ihan yleisen hyvin voinninkin vuoksi! Muistan kuulleeni että normisti 1 kuumeeton päivä ja sitten voi jatkaa normieloa.
Pitääkö muiden jättää menemättä harrastuksiin, kouluun, eskariin...?
Se on influenssa.