Mitä te ajattelisitte, jos kirppispöydän seinässä lappu
"Muistathan pestä vaatteet ja vauvan lelut ennen käyttöä".
Tuollaisen lapun vaan kirppiksellä tässä pari viikkoa sitten näin ja minua iljetti. Pakko oli lähteä pois kyseisen pöydän tavaroita katselemasta.
Jäin mietttimään, onko perheessä sikainfluenssa, täitä tai kihomatoja vai miksi tuo erillinen varoitus oli katsottu aiheelliseksi...
Kommentit (6)
Itse luulisin jokaisen tajuavan pestä ne tavarat. Tuo ylimääräinen muistutus asiasta oli niin holhoavaa, että ihan epäilys heräsi :-)
ap
tullut ekana mieleen, että sen oli laittanut kateellinen toinen myyjä, jota rassasi, kun tuosta pöydästä sai halvemmalla parempaa kuin itse myi.
tai sitten jos se oli pöytäkirppis, jossa se lappu oli järjestäjän seinälle laittama.
tottahan se on, että jos myyjä pesee lelut ja vaatteet, ja sitten ne seisoo ensin puoli vuotta odottamassa myynnin alkua ja sitten vielä viikon pari flunssaisten ostajien käpälöitävänä, niin tottahan ne on pestävä.
ikinä en osta kirppikseltä sellaista, jota ei voisi pestä - astioita jos ne on konepestäviä ja vaatteita joita ei tarvitse pesulaan viedä. tosin kerran ostin upean villakangastakin, jonka pesettäminen maksoi enemmän kuin ostohinta. mutta pidin takkia vuosikausia.
Itse luulisin jokaisen tajuavan pestä ne tavarat. Tuo ylimääräinen muistutus asiasta oli niin holhoavaa, että ihan epäilys heräsi :-)
ap
Niinhän sitä luulisi. Monikaan ei tajua pestä. Nyt varsinkin tämän possunuhan aikaan on ihan hyvä muistuttaakin.
Muistattehan nyt sikaflunssan aikaan pestä myös kaupasta ostetut vaatteet, ym. tavarat. Kirjastossa ei kai kukaan järkevä ihminen käy tänäpäivänä. Tosi ällöä!!! Terv. sikasiisti
No kyllä minä pesen muutenkin ihan kaupastakin ostetut käyttötavarat.
No ehkä siksi että kirpputorilla niitä leluja ja vaatteita räplää vaikka minkälaiset kulkijat, eivät käsiään pesevät jne. Ystävällisyyttään luultavasti ilmoitti.