Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi ostaa tulevalle lapsellemme kaiken kirppikseltä...

Vierailija
01.11.2009 |

Vaikka näin kultaista kierrätyksen aikaa elämmekin, olisi kiva jos hän kysyisi meiltä mielipidettä. Minusta on hassua antaa käytettyjä lahjoja. Käytän mielelläni käytettyjä vaatteita, kunhan ne ovat tuttujen ihmisten eikä kenen tahansa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma anoppini ostaa kirpparilta lapselleni synttärilahjatkin. niin ja vaatteita aina sillon tällöin. en pidä sitä pahana ollenkaan, päinvaistoin! miksi hänen pitäisi hassata rahansa kalliisiin uusiin vaatteisiin, joita on jokatoisella vaavilla päällä? kirpparilla on valikoimaa ja osoittaa jotain sekin, että sairas anoppini viitsii sieltä vartavasten meille etsiä tavaraa

Vierailija
22/30 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä toivoisin, että osteliskin kirppikseltä. Sieltä saa ihania ja todella hyväkuntoisia, jopa uusia vaatteita lähes ilmaiseksi. Parempi se kuin tuhlata rahat johonkin vaatteeseen, jota en edes välttämättä käytä (ei sovi vauvan ruumiinrakenteeseen tms.)

Meinaan sanoa kaikille, että joululahjat kirppikseltä on ok tai vaikka omien lasten vanhat lelut. Jos jotain haluaa ostaa, ostaa sitten paketin köyhille lapsille (esim. joulupuu-keräys)

Tyhmää tuhlata rahoja, jos hyväkuntoista, käytettyäkin saa.

Itse ostin just pojalle uuden Moonson-paidan 1,5 eurolla (myyjä ei itse tykännyt), äp:n kestovaipat (uudet) 50 sentillä ja pari hyväkuntoista Hello kitty -paitaa siskon tytölle 20 sentillä.

Ja olis kyllä varaa ostaa uudetkin, mutta miksi kaikki uutena. joskus ostan toki ostamisen ilosta tai tarpeeseen, mutta useimmat kamat on kirppikseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini ostaa välillä suorastaan romua: Leluja jotka ovat jo valmiiksi rikki. Mutta välillä hän tuo todella hyväkuntoisia vaatteita :)

Vierailija
24/30 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitä kirpparikammoisia. Mä ainakin pesen kaiken kirpparilta ostamani ennen käyttöönottoa. Ootteko te niitä samoja pöpökammoisia, jotka pesee kädet verinahalle ja kurlaa käsidesillä suihinoton jälkeen, vai jotain ihan eri lajia neurootikkoja?

Vierailija
25/30 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain ja sinä itket! Mikä prinsessa oikein olet...huhhuh.

Vierailija
26/30 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos anoppi ostaisi lahjat uutena. Meillä suunnilleen kaikki on kierrätystavaraa.

Vierailija
27/30 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos teidän makunne eivät kohtaa vaatteiden suhteen,mutta mun äidillä on ainakin hyvä maku ja hän osaa ostaa kirppikseltä tosi kivoja t-paitoja,mekkoja ja talvipukuja ymm.. On todella kivaa kun hän tekee löytöjä. Itse en joudu kirpparilla käymään,enkä pahemmin kaupoillakaan! :)

Joskus jotain hienompaa ostan sitten kaupasta..

Vierailija
28/30 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kermaperseille ku ei kelpaa mikään muu ku uusi..

ehkä kannattais miettiä ettei välttämättä varaa ole ostaa niitä monenkympin reisitaskuhousuja sun muita merkkivaatetta lapselle.

Vierailija
29/30 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini joskus osteli jotakin, mutta olen sanonut, ettei osta kirpparilta mitään. Ja muutenkin ostan mieluummin lasten vaatteet itse.

Mun mielestä on älytöntä ostaa mitään, jota ei tule käytettyä, vaikka kuinka halvalla saisi.

Joidenkin tuttujen lasten vanhoja vaatteita käytetään, mutta enpä kovin mielelläni käytä niitäkään lapsilla. Joku siisti ulkohaalari vielä menisi, mutta sellaisia ei ole ollut tarjolla.

Siispä ostan mielelläni kaikki lasten vaatteet itse kaupasta. Tiedän mitä tarvitaan ja minkä malliset vaatteet sopivat lapsilleni.

Vierailija
30/30 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirppistavaraa. Sillä tavalla säästyy anopin rahat. Asian voi sanoa ihan nätistikin.

Meillä anoppi ostaa mitä sattuu - hyväksyn kirppistavarat, mutta maku niiden suhteen on meillä eriävä. Itse olen tarkka laadun suhteen, anoppi ostaa rikkinäistä ja rumiakin juttuja, mutta onneksi välillä tulee ihan kivojakin juttuja. Otan kaiken vastaan kiitosten kera, yritän vähän neuvoa millaiselle olisi käyttöä ja mitä ei kannta tuoda. Ne mistä en tykkää kierrätän eteenpäin.