Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonetistä, kuka pölö siellä myy lasten kesävaatteita marraskuussa??

Vierailija
01.11.2009 |

Siis, onhan aina pieni mahdollisuus, että joku on juuri lähdössä Egyptiin ja tarvitsee läjän naruolkain mekkoja ja toppeja pienelle tytölleen... Mutta, mutta. Aika tyhmä vuodenaika myydä nyt kesäkamppeita!

Tympeää ajanhukkaa, kun ajattelin ekan kerran ostaa jotain talvivaattetta lapselle, mutta kun ei nämä tampio myyjät edes ilmoita otsikossa, että myyvät kesävaatteita.

"savua tulee korvista"

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaupoista ei lastenvaatteita löydy. Muistan kuyinka itselläni oli vaikea löytää lapselle sopivia vaatteita lokakuussa, kun oli vuoden vanha.

Vierailija
2/23 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan pian lähdössä lämpöön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole ammattimaisia huutismyyjiä. Onpa ehkä vain tullut nurkat täyteen tavaraa, ja on ajatellut ne myydä. Näin minä toimisin varmaankin, kun ei tuota myytävää olisi ihan sesongin mukaan.. Ihme valitusta.

Vierailija
4/23 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tyttövauvojen vaatepaketit -86cm".

Siellä ainakin oli monessa "värikkäässä" ja "ihanassa" paketissa pelkkää keskäkampetta. Eikä näyttänyt olevan yhtään huutojakaan..

Kiva olisi kyllä, jos suoraan kohteen otsikossa mainittaisiin, jos kysessä on "ei-sesongin" vaatetta.

ap

Vierailija
5/23 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko sisävaatteina, tai niitä hihattomia paitoja esim. alusvaatteina. Saatan itse myös ostaa etukäteen varastoon ensi vuodeksi vaatetta jos näen kivan.

Siis, onhan aina pieni mahdollisuus, että joku on juuri lähdössä Egyptiin ja tarvitsee läjän naruolkain mekkoja ja toppeja pienelle tytölleen... Mutta, mutta. Aika tyhmä vuodenaika myydä nyt kesäkamppeita!

Tympeää ajanhukkaa, kun ajattelin ekan kerran ostaa jotain talvivaattetta lapselle, mutta kun ei nämä tampio myyjät edes ilmoita otsikossa, että myyvät kesävaatteita.

"savua tulee korvista"

Vierailija
6/23 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan joka vuosi tähän aikaan. Joulu vietetään etelässä.

Ja juu, yritän ostaa ennakkoon, mutta ei aina ehdi tai osaa ennakoida. Nytkin kuopus pyrähti ihan eri tavalla kuin olin laskenut.

Sitäpaitsi meidän tytöillä on niitä naruolkaintoppeja aluspaitoina ja kesäiset trikoohameet on mitä parhaat päiväkodissa sisävaatteena.

Vierailija
7/23 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutonetissä kun suurin osa myyjistä on ihan yksityisiä ihmisiä, jotka myyvät itselleen tarpeetonta pois. Jos oikein haluaa taktikoida ja maksimoida kysynnän ja hinnan niin tietenkin kannattaa myydä sesongin mukaan. Mutta harva meistä viitsii ja jaksaa säilöä esim. viime kesän vaatetta kaapeissa ja varastoissa vain siksi, että niistä saa hiukan paremman hinnan vasta ensi keväänä. Idea kun kai on, että "tarpeettomasta eroon"...

Vierailija
8/23 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäiset vaatteet eivät käy nyt yhtään kaupaksi. Vaikka ovat alessa. Hajakokoja ovat tosin luonnollisesti.

Ihmiset ostavat nyt pitkähihaisia, talviasusteita ja talvisia ulkovaatteita.

Vierailija
9/23 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäiset vaatteet eivät käy nyt yhtään kaupaksi. Vaikka ovat alessa. Hajakokoja ovat tosin luonnollisesti.

Ihmiset ostavat nyt pitkähihaisia, talviasusteita ja talvisia ulkovaatteita.

nykyajan alet ovat kaupoissa niiin säälittävän naurettavat

Vierailija
10/23 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan muuttamassa ulkomaille ja itse ainakin aion laittaa kaikki puoli vuotiaan tytön vaatteet myyntiin huuto nettiin. Oli sitten kesä tai talvikampe.

Vierailija
11/23 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hankin ne aina edellisenä talvena. Nyt ostan kevääksi ja kesäksi.

Ja ostan muuten myös sen mukaan, millaisia vaatteet on. Minulla on kaksi hoikkaa, pitkäjäsenistä tyttöä, joille ostan tasan kaiken vastaantulevan, joka istuu heidän päälleen. Eli jos löytyy sopiva myyjä, ostan talvea kesällä ja kesää talvella.

Vierailija
12/23 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOKU MYY HUUTONETISSÄ KESÄVAATTEITA, VAIKKA ON MARRASKUU! KUTSUKAA POLIISI, MYÖS MUOTI-! JA PALOKUNTA, AP:N KORVISTA TULEE SAVUA!

Saanko kysyä, miten se sua haittaa? Tuleeko tää myös sun uniin? Onko vaikeaa nukkua yöllä?

Vierailija
13/23 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lähes kaikki ketjuun vastanneet taisivatkin olla niitä kesävaatteita marraskuussa myyviä ;DD

Ihan lämpimästi edelleen suosittelen, että laittakaa nyt jatkossa siihen kohteenne otsikkoon jos myytte muutta kuin kuluvan sesongin relettä.

ap, joka edelleen vaan myy, eikä näillä näkymin osta mitään Huutiksesta =)

Vierailija
14/23 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on jo kauan ollut kasa, josta pitäis aloittaa.

Kenties myyjä on ihan yhtä laiska kun mäkin. Kun ispis tulee, sitten laitetaan tuotteet urakalla, siihen asti odotellaan kasan kasvua.

Tai sitten henkilö on myynyt niitä kesällä ja kauppa ei ole käynyt.

Siinä olen samaa mieltä, joskus katselen huutista vaikka kännykälläni ja siinä välillä kestää selaaminen. Jos otsikossa ei ole tarvittavia tietoja, en viitsi avata sen takia että siihen voi mennä 5 min aikaa. Kaupan kannalta tämä otsikon käyttökin on tosi tärkeä juttu.

Vierailija
15/23 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minä vain ostan huutiksesta, mutta kierrän kaukaa myyjät, jotka on a) aggressiivisia ja joille b) huutonet tuntuu olevan koko elämä.

13

Vierailija
16/23 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhasta!

Henkka-Maukaltakin tuli juuri postissa mulle kotiin KEVÄT-kataloogi :D

Älä ostele niitä kesäreleitä jos ei kiinnosta. Huutonetissä ei ole mitään sääntöjä että mihin vuoden aikaan pitäisi myydä mitäkin.

Valitat ap ihan turhasta!

Vierailija
17/23 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaiten kaupaksi! Kesällä tarjonta on kai sitten sen verran runsaampaa, että kesävaatteet ei myy. Itsekin käydään etelässä pariin kertaan syksyn ja talven aikana, ja aina löytyy huutiksesta reissuvaatetta.

Vierailija
18/23 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin yksi niistä joka vastasi että kyllä meillä kesävaatteet on nytkin käytössä.

Eli lähes kaikki ketjuun vastanneet taisivatkin olla niitä kesävaatteita marraskuussa myyviä ;DD

Ihan lämpimästi edelleen suosittelen, että laittakaa nyt jatkossa siihen kohteenne otsikkoon jos myytte muutta kuin kuluvan sesongin relettä.

ap, joka edelleen vaan myy, eikä näillä näkymin osta mitään Huutiksesta =)

Vierailija
19/23 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hemmetti ostaa muka näitä "kesäinen paketti 56-62 -senttiselle prinsessalle" marraskuussa?? Anteeksi, pitäisi siis nyt jo tietää lapsen sukupuoli ja ostaa vaatteetkin valmiiksi, vaikka testi on hyvä jos edes näyttänyt vielä plussaa..?

Vierailija
20/23 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen luullut, että siellä myydään kaikenlaista tarpeetonta tavaraa. Onko siellä jokin kirjoittamaton sääntö, milloin saa myydä mitäkin? huh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi