Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli kolmekymmpisten kotibileet

Vierailija
31.10.2009 |

Hei te yli kolmekymppiset, perheelliset ihmiset! Pidättekö edelleen sellaisia kotibileitä, joissa kaverit kutsutaan käymään periaatteella oma pullo mukaan ja niille tarjotaan sipsejä ja boolia?

Kun yksi mun kaveri just piti sellaiset juhlat, ja minusta se oli jotenkin niin tosi tosi teinimeininkiä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat mielestäni kaikista mukavimpia ja rennoimpia illanistujaisia. En ole mikään viini ja pihvi-ihminen. kotibileissä musiikki soi, omat juomat, syötävinä saattaa olla salaattia, ehkä pizzaa, sipsejä, jokus jopa valmis isäntäväen tekemä booli, mutta ylensä omat juomat.

Vierailija
22/26 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyttärit ovat ihan normaalia ystävien kanssa vietettyjä epämuodollisia juhlia.

Etkö itse vietä ystäviesi kanssa iltaa kuin ravintolassa tai kotona niin että on kristallit pöydässä ja liperit kaulassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran kireänä ja tuomitsevana siellä päätäsi auot. Vai onko tamponi väärässä reiässä tai mies ei enää anna tuollaiselle?

Vierailija
24/26 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat oikein suosittuja tapahtumia kaveripiirissäni. Nyt on tosin vähän hiljaista sillä bilerintamalla ollut viimeisen vuoden, sillä sain muutama kuukausi sitten vauvan.

Olen itse 36-vuotias ja vieraiden ikähaitari on siinä 25-50. Suurin osa vieraista on opettajia. Ruokaa on kyllä tarjolla enemmän kuin teininä kotibileissä ja ehkä ei ihan niin kännissä olla eikä säädetä niin paljoa. Osa lähtee sitten bileistä jatkamaan baariin ja osa menee kotiin.

Meillä on myös muunlaisia lapsivapaita illanviettoja, jolloin tulee vain muutama kaveri ja tehdään ruokaa ja nautiskellaan punkkua tms.

Vierailija
25/26 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, mutta kun kyseessä on vaikka 30 hengen bailut, ei siinä yhdessä mahduta kokkailemaan..

Siis alle 10 hengen illat ystävien kanssa on ihan eri juttu kuin isot bileet.

Vierailija
26/26 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha aloitus, mutta menköön. Ollaan kolmenkymmenen molemmin puolin ja aina omat pullot mukaan. Ihan pelkkiä sipsejä ei sentään ole tarjolla, vaan niiden lisäksi jotain itse tehtyä suolaista. Ja grillibileissä tietysti ihan ruokaakin, mutta niin että jokainen tuo omat pääruokansa ja lisukkeet tehdään yhdessä. Jonkun mielestä ehkä teiniä, pääasia että itse tykätään. Perinteisen tyylin kotibileet on mahtavia, kun on omat omakotitalot, eikä tarvitse pelätä että joku kuokkavieras tulee juomaan vanhempien viinat ja laittaa talon palasiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi