Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voisko joku vähän rauhoitella mua, meillä pojat 2v ja 6v

Vierailija
31.10.2009 |

ja odotan kolmatta, ja jostain syystä pelkään ihan kamalasti, että jompikumpi jossain vaiheessa raskautta huitaisee mua mahaan ja istukka irtoaa ja menetämme vauvan. Pienempi on erittäin omapäinen ja uhmakas, ja täytti juuri kaksi, eli ei ole vielä kamalasti järjellä käskettävissä. Isompi on luonteeltaan kiltti eikä ikinä tulisi tahallaan minua mukiloimaan, mutta häneltäkin saattaa vielä unohtua, milloin ja missä voi leikkiä riehuntaleikkejä ja milloin ei.

Olenko turhasta hysteerinen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla oli 2- ja 4-vuotiaat pojat kun odotin kolmatta, eikä ne osanneet mun vatsaani varoa, aina sai olla sanomassa, ja muksaisuja ja polkaisuja tuli tasaisesti.

Kuitenkin se, minkä takia melkein menetin vauvan tapahtui kun työnsin rattaita alas ramppia, ja kävelin ihan rauhallisesti vahingossa työntöaisaa päin. Se ei ede3s yhtään sattunut, eikä ollut kova tärsky, mutta lapsivedet meni osittain jne.

Vierailija
2/6 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä raskausviikolla toi oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.komen lapsen äiti

Vierailija
4/6 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan olisi kukaan lapsi niin lujaa äitiä lyönyt et vauvalle jotain kävisi...Itsellä kanssa 3lasta eikä kyllä käynyt tollanen ees mielessä kun odotin

Vierailija
5/6 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet aikuinen ja nuo vasta pieniä lapsia. Asia voisi olla huonommin, perheessäsi väkivaltainen mies tai autistinen lapsi, josta ei tiedä milloin hyökkää kimppuun. Jos et pärjää 2 ja 6 vuotiaan kanssa nyt niin kuinka murrosiässä?

Vierailija
6/6 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo viikolla 16. Ilmeisesti kalvoihin oli tullut reikä jonnekin ylös, ja ne korjautuivat itsestään ajan kuluessa, mutta kohtuun syntyi myös iso hematooma, joka vuosi pari kuukautta ja lopullisesti poistui vasta kun tuli synnytyksen yhteydessä ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan