Onko heinäkuisille vielä omaa pinoa?
Tein just eilen positiivisen raskaustestin ja olen aivan onnessani :) La olisi 6.7.2010. Onko heinäkuisilla omaa pinoa, johon voisi kirjoitella?
Kommentit (10)
Mulla kans LA kai 6.7. Liityn mieluusti pinoon, siispä!
tein testin aamulla ja kaksi viivaa ilmestyi!! kaksi vuotta yritystä takana ja tutkimuksissakin käyty. ei mitään vikaa löytynyt emmekä hoitoja ottaneet. nyt negatiivisten testien jälkeen vihdoin positiivinen ja la tosissaan tuo 6.7. :) toivotaan että kaikki menee toivotusti kun näin alussa vasta ollaan...
terv. marjo
Onko muilla vielä raskausoireita? Mulla on alkanut kauhea kuvotuksen tunne vaivaamaan ja rintoja särkee. Huomaan myös että olen jotenkin tosi herkkä ja itkettää ja suututtaa helposti :)
Eilen kun kävin ratsastustunnilla niin tunnin loppupuolella tuli tosi huono olo. Mietin että kauankohan pystyn ratsastaa vai lopetanko jo nyt heti.
Tietääkö kukaan että voiko jumpassa (bodypump) käydä raskausaikana? Lähinnä pelottaa se että tulee huono olo jumpatessa.
Eipä taida olla heinäkuulle omaa pinoo vielä.. Plussasin tasan viikko sitten ja itsellä LA 1.7 ja odottelin jo vähän muitakin , kun en viittiny tonne kesäkuun puolelle kuitenkaan mennä. :)
Itse odotan ensimmäistä. Miten teillä muilla? :)
Kyllä ensimmäiset oireet jo nostaa ikävästi päätään. Tai lähinnä nuo rytmihäiriöt, jotka on vaivannu aiemmissakin raskauksissa. Leposyke huitelee jo tuolla 90:ssä, tänään töissä nousi istumasyke 120:een. Käy lenkkeilystä istuminen.
Kirjoitinkin tuonne toiseenkin ketjuun (jossa oli kyllä vasta yksi viesti minun lisäksi), mutta siis meillä LA näillä näkymin 3.7. ! :) Oireita ei ole vielä pahemmin ollut.. :O
Tehtiin testi isänpäivänä ja kaksi viivaahan siihen ilmestyi :) LA olis 9.7(?). Toinen lapsi meille olisi tuloillaan jos kaikki hyvin menee
Neljättä lasta odotellaan ja laskettu aika on täälläkin 6.7.2010. Melkein vuosi ehdittiin tätä neljättä jo toivoa ja odottaa. Kun vain kaikki menisi nyt hyvin!
Siellä meitä heinäkuussa vauvan saavia jo monta =)
Hiljaista tuntuu olevan joka paikassa vielä heinäkuun osalta. Onko kuukausi sitten vielä niin aluillaan, en tiedä. Itselläkin la 7.7.
Yahoon listalla voi keskustella niin, ettei viestit näy niille tuhansille, jotka vain lukee näitä keskusteluja, muttei koskaan osallistu. Tosin onhan nääkin keskustelut arvokasta tietoa niille, jotka ei uskalla kirjoittaa. Tietty vähän eritasoista.
http://groups.yahoo.com/group/hulivilit/
Helpoin tapa liittyä on lähettää sähköpostia osoitteeseen
hulivilit-subscribe@yahoogroups.com