Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puiset nukenvaunut,onko hyvät?

Vierailija
31.10.2009 |

3-vuotiaalle tytölle mietin nukenvaunuja ja nuo puiset kiinnostaisivat kestävyytensä takia. Mutta ovatko kamalan pienet? Niissä ei kauaa nukkea työnnellä...?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu millaiset puiseet nukenvaunut. Meillä on sellaiset Micki-merkkiset ja ne ei tosiaan ole maailman korkeimmat. Uskoisin, että 2-3-vuotiaat niitä työntelevät hyvin, mutta 6-vuotiaalle liian pienet.

Myöskään nuken tila ei ole kamalan iso, tosin ei se ole meillä noussut kynnyskysymykseksi.

Kestävät ovat ja renkaat pyörivät hyvin.

Vierailija
2/4 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitat, niitä puisiakin on niin monta. Itse metsästin piiitkän ajan puisia, antiikkisia nuken vaunuja, ja viihdoin löysin ne noin vuosi sitten. Ollaan oltu erittäin tyytyväisiä, ne on niin kauniit, ja kestävät. En voisi harkitakaan ostavani värikkäitä nuken vaunuja, joita myydään joka kaupassa, ne on minusta aika kauheat, vaikka lapset taatusti tykkääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommalla tytöllä on Brion nukenvaunut, mutta ovat nyt ulkokäytössä ja haluaisin sisälle jotkut nätit, "ikuiset", pienen tilan vievät...Mistä löysit nuo antiikkiset vaunut? Noita Mickin vaunuja olen katsellut, mutta tosiaan pieniltä näyttävät.

Vierailija
4/4 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huusin antiikkiset, ovat niin nätit! Pidetään niistä hyvää huolta, joten säilyy vielä (toivottavasti) mun tytön lapsille:) Tsekkaa apollo.fi-ja "sekalaiset" kohdassa on näitä puisia vanhoja leluja, ei tietenkään aina, mutta usein. Juuri viime huutokaupassa pari viikkoa sitten huudettiin yhdet nukenvaunut, oli nekin nätit. Sitten voin vielä suositella Moulin Routy merkkisiä vaunuja. Ainakin kun viimeksi katsoin, niin lelutalo.fi:llä oli niitä. Ovat myös kauniit, ja vanhahtavan näköiset:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan