käykö miehenne työpaikan juhlissa?
meillä on 10 kk ikäinen vauva. En ole äitinä käynyt missään vielä kertaakaan ilman vauvaa.
Mieheni käy firman juhlissa. Käykö miehenne firman juhlissa? Kiellän menemästä muttei usko. On pitkä päivä hoitaa vauvaa yksin iltaan asti.
Kommentit (10)
Yrittää aina liueta ajoissa pois ja viimeistään silloin kun porukka alkaa olla kauheassa kännissä. Ei jaksa kuunnella sitä asioiden jankuttamista.
On korkeassa asemassa oleva henkilö ja juhlia on siis joka viikko ja kaikkiin menee. Lisäksi käy kavereiden kanssa viikonloppuisin.
Näistä menemisistä meillä käydään suurimmat tappelut ja se tuo eniten eripuraa välillemme. Hän ei kuitenkaan niistä luovu eikä lopeta.
Nytkin lähti kavereiden kanssa jonnekkin.
ja on muutenkin töissä usein 8-22. Lapset 2 ja 4.
Eipä tulisi mieleenkään kieltää.
Helpostihan sitä jotkut pikkojoulut ja kevätjuhlat hoitaa perhettään yksin kun välillä joutuu hanskaamaan homman miehen pitkien työmatkojen ajankin.
Minullakin on 10kk vauva, ja sen lisäksi 2,5 tyttö. Mieheni käy kaikissa firman juhlissa, dinnereissä, matkustaa työn puolesta ja myös harrastuksen puolesta, ja olen hänen puolestaan vain iloinen ja innoissani. Pidän viikolla huolta siitä, että myös itse pääsen ilman lapsia jonnekin, molemmat saamme olla perheen kesken unohtamatta omia juttuja. Tällä hetkellä mies tulee olemaan pois seuraavat 4 viikonloppua, yhden viikonlopun ollaan pois yhdessä, lähdemme yhteiselle matkalle, lapset hidossa. Mun ehdotus, että järjestäisit itsellesi omaa ohjelmaa, ja näin olleen pääsisit tekemään omia juttuja, tapaamaan ystäviä, ja vaikka mitä muuta...
välillä antaisin mennä mut sit ku sanoo et taas ovat menossa saunailtaa viettämään niin kyllä se kieltämättä vituttaa suoraan sanottuna.
Ei siinä jos haluaa käydä silloin tällöin mut noita työpaikan kaveriporukoiden pippaloita on aivan liian usein ja mie vielä paksuna niin onpa kiva..
on menossa taas ensiviikon perjantaina.
Ensin katsovat rallit ja sitten sauna ja tietysti siinä mukana on pakko olla se kalja!
Päätinkin, että voisin lyödä suosiolla puhelimen kiinni ettei siltä sitten illan aikana tule niitä känni soittoja, joita en oikeasti jaksa ollenkaan
voi parisuhdekkin paremmin
terv.8kk vauvan äippä
hänen syynsä on että nyt voi mennä ja tuulettua, koska tietää joutuvansa vaippoja vaihtamaan myöhemmin.. hmmm.. ei sinänsä hyvä syy kyllä kun itse kotona kyykin hänen ryyppy reissujen iltana ja stressaan asioista
eipä niitä taida edes kovin paljon olla, mutta ei käy yleensä niissäkään vähissä. Ei tykkää katella kännäämistä ja sitä muuta menoa, mikä niihin liittyy. En tosin ole kieltänyt, ja kyllähän noin ison vauvan kanssa pärjäät jo itsekin. Pyydät sitten vuorostasi itse päästä joskus vaikka elokuviin.
Tosin ei mun mies ihan joka pippaloissa käy, mut muutaman kerran vuodessa kyllä.
Lisäksi tekee reissutöitä välillä enemmän, välillä vähemmän.
Nyt koen pääseväni jo kohtuullisen helpolla, kun vertaa siihen, että lapset oli pieniä ja oli kahden alle 1,5v:n kanssa kotona. Ja kuopuksenkin vauva-aikana olin aika kovilla.
Nyt kuopuskin jo 3v eli ei haittaa mua enää miehen menot yhtään. Pääsen kyllä itsekin menemään, juuri olin muutaman päivän matkoilla.