Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yyy.. pahaolo!

Vierailija
30.10.2009 |

Niin henkisesti kuin fyysisestikin. Äiti eilen ollut vakavassa leikkauksessa ja tietysti sairaalassa. Olin siellä tänään kuusi tuntia ja jotenkin se sairaalafiilis vettää mielen maahan :( Miehen kanssa tuli aamulla kamala riita ja lähdin pois kotoa itkien sillävälin kun mies oli tupakalla. Juoksi mun perään tosi vihaisena ja lähdin juuri autolla pois, hakkasi ikkunaa nyrkillä ja potkaisi autoa. Mies meni iltavuoroon ja koittaa nyt soittaa mua hakemaan töistä.. Itkettää.. Harmittaa kun nyt se koittaa soittaa ja päivällä laittoi pari ilkeää viestiä. Laitoin puhelimen äänettömälle enkä halua vastata :,( Itsellä kamala migreeni johon ei lääkkeet tunnu auttavan ja masentaa.. kämppä on kuin pomminjäljiltä. Menin nukkumaan alkuillasta kun tulin sairaalasta ja väsyttää..

Pitäisikö mun hakea se mies töistä? En millään haluaisi edes nähdä sitä tänään kun on niin kamala olo. Kuitenkin se alkaa haukkua ja huuta mulle vaikka kuinka olisin hiljaa ja provosoimatta.. anteeksi en pysty pyytämään vielä, harmittaa niin paljon miehen käytön. Mies veti hirveät herneet nenään kun sen mielestä valitin ja mäkätin.. huoh. Mitä mä teen!? Tekisi mieli vetää peitto korviin ja nukkua vaan :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla