Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyn salilla, hoidan ihoa, käytän aurinkorasvaa, käyn kampaamossa, pukeudun laadukkaisiin hyvin leikattuihin vaatteisiin mutta ei riitä

Vierailija
09.03.2026 |

Näytän silti petolinnun perseeltä. Masennus pahenee entistä enemmän kun näkee peilikuvansa jossain kaupassa tai kevään luonnonvalossa jostain heijastuksesta kuten ikkunasta.

En ole sinänsä ulkonäkökeskeinen ihminen, mutta onhan se aika helvetin masentavaa olla kolmekymppinen joka näyttää joltain v_tun paisuneelta zombilta. Onko muita kohtalontovereita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sama ongelma.

Genetiikan takia naamani valahti jo 25v:nä samoin kuin sukulaisillakin ja siihen ei ole mitään muuta korjausta kuin kallis plastiikkakirurgia eikä mulla ole siihen varaa.

On ihan se ja sama miten hoidan naamaa tai miten matalaksi lasken rasvaprosentin jne. kun naaman rasvat ja luusto ovat niin epäedullisesti asettuneet paikoilleen.

Vierailija
2/10 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin aika hyvältä sinne 22-26 ikävuoteen asti. Sitten poskipäät alkoivat valua alaspäin kuin marmorikuulat. Nyt minulla on sellaiset kuoppamaiset nistisilmät vaikka olen täysin päihteetön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sitten ymmärrä, että keho toimii sillä ravinnolla, mitä syötte.

Vierailija
4/10 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ihmiset, älkää stressatko. Ollaan geeniemme  nimittämiä.  Keskittykää ryhtiin, ajatuksiinne, tekemisiinne.

Vierailija
5/10 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät ihmiset, älkää stressatko. Ollaan geeniemme  nimittämiä.  Keskittykää ryhtiin, ajatuksiinne, tekemisiinne.

Ja ravintoon.

Vierailija
6/10 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät tyypit näyttää usein kivalta ja hyvältä vaikka eivät olisikaan kuin mallikatalogista. 

Ja vaikka olis kuin hyvä ulkonäkö niin ei kauaa näytä hyvältä jos on sellainen negatiivinen ja ilkeä. 

Sen takia on ihmisiä jotka kelpaavat hyvin vaikka olisi kiloja tai vähän vino nenä. Ihmiset kiintyy ja tarvii oikeasti ihmisen jonka lähellä on hyvä ja kiva olla. 

Vierailija
7/10 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä katsele peilikuvaasi. Itse olen aina ollut ruma nainen, ja olen ihan tyytyväinen, kun en vaan katsele itseäni mistään peileistä tai heijastuksista. 

Vierailija
8/10 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotahan kun tulet 50 vuotiaaksi. Hitto tälläkin ukolla on jo ihaan harmaa parta ja hiukset.. mitkä hiukset?

Onneksi nuorena tuli heiteltyä puntteja, eli olen vieläkin uskomattoman vahva ja itsetuntoni ylittää kaiken.

Se lienee erona, että naiset ovat turhan itsekriittisiä.

Vierailija
9/10 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni miehekkäät kasvonpiirteet olleet murrosiästä asti. Mikään meikki ja pitkät hiukset eikä hoikka vartalo pelasta tätä naamaa. Näin päälle nelikymppisenä olen luovuttanut ulkonäön suhteen. Ei varaa kauneuskirurgiaan.

Vierailija
10/10 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni miehekkäät kasvonpiirteet olleet murrosiästä asti. Mikään meikki ja pitkät hiukset eikä hoikka vartalo pelasta tätä naamaa. Näin päälle nelikymppisenä olen luovuttanut ulkonäön suhteen. Ei varaa kauneuskirurgiaan.

Sama. Näytän itäsaksalaiselta kuulantyöntäjältä. Valtaosa miehistäkin on minua nätimpiä kasvonpiirteiltään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi