Brittipedofiilien naamat uutisissa.
Ihan oikein, että laittavat näidenkin eläiinten naamataulut koko maailman nähtäväksi. En halua kuulua samaan lajiin kyseisten yksilöiden kanssa. Kuvotus ja oksennus.
http://news.sky.com/skynews/Home/UK-News/The-Ringleaders-Of-Scotlands-B…
Kommentit (5)
että Suomessakin pedofiilien henkilötiedot tulisivat yleiseen rekisteriin.
Itse olen joutunut väkivaltarikoksen uhriksi, enkä missään nimessä haluaisi, että tekijän kuva pällistelisi lehdissä ym. sen nimi ja yleensäkin se juttu uutisissa oli liikaa ja ärsytti.
Eiköhän yksi syy siihen, ettei kuvia julkaista, on uhrien suojelu.
No väkivaltarikos ja pedofilia, onhan niissä ero, mutta voisin kuvitella, etten haluaisi tekijän kuvaa julkisuuteen, jos minä olisin uhri, pelkäisin, että se yhdistettäisiin minuun,
Itse olen joutunut väkivaltarikoksen uhriksi, enkä missään nimessä haluaisi, että tekijän kuva pällistelisi lehdissä ym. sen nimi ja yleensäkin se juttu uutisissa oli liikaa ja ärsytti.
No väkivaltarikos ja pedofilia, onhan niissä ero, mutta voisin kuvitella, etten haluaisi tekijän kuvaa julkisuuteen, jos minä olisin uhri, pelkäisin, että se yhdistettäisiin minuun,
mutta jos pitää valita näytetäänkö pedofiilin naama jotta useat osaisivat varoa vai ei näytetä koska yhdelle tulee ikävä olo niin eiköhän valinta ole selvä! Pahoitteluni :-(
Muut rikolliset ehkä joskus pystyvät parantamaan tapansa, mutta pedofiilit eivät.
Naamat esiin vaan ja lööppeihin. Suomessa hyysätään sairaita kusipääpedoja ihan liikaa. Oksettavia ovat.
Mielestäni minulla on oikeus tietää jos naapurustossa asuu pedofiili.